قزوین_ اصغر گونجی گفت: ۱۷ هزار فقره پروانه ساختمانی صادر شده است.

۱۷ هزار فقره پروانه ساختمانی صادر شده است

اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: اقدامات مختلفی در بنیاد مسکن این استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات در حوزه طرح هادی روستایی، و طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی است.

وی افزود: ۹۸۵ طرح در ۶۵۴ روستا با اعتبار ۲۳ هزار و ۵۰ میلیون ریال در حوزه طرح هادی روستایی تهیه شده و در ۳۶۱ روستا اجرا شده است که ۶۵ مورد به اتمام رسیده و ۲۹۶ طرح هم نیمه تمام است؛ میزان اعتبارات برای ۳۶۱ روستا برابر ۸۳۹ هزار و ۵۱۶ میلیون ریال تا سال گذشته بوده است.

گونجی بیان کرد: ۵۶ هزار فقره سند روستایی و ۶ هزار سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر صادر شده که در مجموع ۶۲ هزار سند در بخش شهری و روستایی صادر شده و در حوزه صدور سند روستایی، ۵۶ هزار فقره سندروستائی و ۶ هزار سندشهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد: در بخش صدور پروانه ساختمانی، ۱۷ هزار فقره و در واگذاری زمین روستایی نیز ۵ هزار و ۳۰۰ قطعه واگذار شده است.

وی اضافه کرد: در طرح ویژه بهسازی مکسن روستایی از سال ۸۴ تا سالجاری، سهمیه استان قزوین برابر ۴۴ هزار و ۱۵ واحد با اعتبار ۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد ریال بوده که پایان کار برای ۲۷ هزار و ۲۱۵ واحد از این میزان صورت گرفته است.

گونجی یادآور شد: در بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در ۲ زلزله آوج، آبگرم، الموت و تاکستان، ۱۹ هزار و ۵۲۲ واحد با اعتبار ۹۴۰ هزار و ۹۰ میلیون ریال بازسازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.