خراسان جنوبی-در سومین روز از ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۸ طرح خدماتی و کشاورزی در بخش ارسک شهرستان بشرویه آغاز شد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۳۸ طرح خدماتی و کشاورزی در بخش "ارسک"بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، در سومین روز از ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۸ طرح خدماتی و کشاورزی در بخش ارسک شهرستان بشرویه آغاز شد .

این طرح ها شامل سنگ فرش معابر شهر ارسک به طول ۲۰۰۰ مترمربع با اعتباری معادل ۱۷۸ میلیون تومان بودکه ۹۰۰ خانوار شهری از مزایای آن بهره‌مند شدند .

همچنین افتتاح یک طرح پرورش اصلاح نژاد دام سبک در موتور پمپ کشاورزی خضر و به نمایندگی از ۳۳ پروژه دیگر با اعتباری معادل دومیلیارد و ششصد میلیون تومان با اشتغالزایی برای ۳۴ نفر از طرح های شاخص این روز بود که  باحضورامام جمعه شهر ارسک؛ فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها مورد بهره برداری قرار گرفت .

از دیگر طرح ها و پروژه های خدماتی که امروز به بهره برداری رسید، طرح آبیاری کم فشار در موتور پمپ کشاورزی شهید کبوتری و تامین برق روشنایی روستای شهید کبوتری با طول شبکه ای به طول ۲۲۸ متر بود که برای این دو پروژه اعتباری معادل ۶۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارت استانی و تسهیلات کشاورزی هزینه شده و ۳۴ نفر از روستائیان این منطقه از مزایای آن بهره مند شده اند.

از دیگر طرح های امروز که در مرکز شهر ارسک کلنگ زنی شد، اجرای فاز دوم پارک شهدای گمنام بود که توسط شهرداری ارسک با اعتباری معادل ۵۵۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع عملیات احداث آن شروع شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.