البرز-عزیز الله شهبازی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرستان نظرآباد وجود دارد، ‌گفت: مصوبات ستاد تسهیل در استان ها اکنون حکم کارگروه ملی را دارد و مورد توجه دولت است.

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها مورد توجه دولت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز الله شهبازی عصر امروز (یکشنبه) در ملاقات حضوری با نخبگان، کارآفرینان، صنعتگران، ‌ کشاورزان و معتمدین شهرستان نظرآباد اظهار کرد  :امروز فرصتی شد که از شهرستان نظرآباد بازدید کرده و خدمت مردم خوب و سرافراز این شهرستان باشیم.

وی افزود: مردم شهرستان نظرآباد در تولید، انباشت ثروت، مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همپای دیگر نقاط کشور نقشی مهمی دارند.

 استاندار البرز با اشاره به  اینکه از سرمایه گذاران برای حضورشان تشکر می کنم، گفت: آنها در حوزه ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و مساعدت به  واحدهای صنعتی گام برداشته اند.

استاندار البرز تصریح کرد: به فرمانداران ماموریت داده ام تا در حوزه خود از سرمایه گذاری ها در حوزه صنعت استقبال کرده و برای رفع مشکلات آنها اقدام کنند و مواردی که نسخه ملی بخواهد به کمیته های کشوری برای بررسی ارجاع می دهیم.

وی افزود: اگر یک واحد تولیدی- صنعتی که سطحی از اشتغال را ایجاد کرده است و به استاندار یا فرماندار مراجعه کرده و اعلام کند که یکی از مسئولان با وی همکاری نکرده اند به آن مورد رسیدگی می شود.

شهبازی ‌با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل در استان ها اکنون حکم کارگروه ملی را دارد و مورد توجه دولت است، ‌خاطرنشان کرد:  برای حل مشکلات مولدهای تولید و سرمایه گذاران تلاش می شود.

وی اضافه کرد: حل و فصل مسائل واحدهای تحت تملک بانک ها نیز به منظور بازگشت آنها به چرخه تولید لحاظ شده است.

‌شهبازی در پایان گفت: حدود ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرستان نظرآباد وجود دارد و این شهرستان از ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و باید مشکلات واحدهای صنعتی- تولیدی آن بررسی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.