رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی همه از دستگاه قضایی انتظار حل مشکلات را دارند و قوه قضائیه باید بار بی مسئولیتی سایر مدیران را نیز به دوش بکشد.

قوه قضاییه باید بار بی مسئولیتی سایر مدیران را به دوش بکشد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام علی مظفری ظهر یکشنبه در دیدار با مرزبانان خراسان رضوی اظهارکرد: مرزبانی در دیدگاه اسلامی یک عبادت مقدس به شمار می رود و در متون دینی نیز بر این مهم تاکید ویژه ای شده است .

وی افزود: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط نیروهای مرزبانی و عوامل انتظامی مشکل خاصی در مرزهای خراسان رضوی با کشورهای همسایه وجود ندارد وشاهد ایجاد امنیت مطلوب در این مناطق هستیم.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنها تلاش می کردند ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را مشاهده نکنند که این توطئه نیز همانند دیگر نقشه های شوم آنان خنثی شد و ملت ایران با استقامت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند. 

مظفری بیان کرد: توطئه دشمن در شرایط فعلی ایجاد فشار اقتصادی به مردم است تا آنها را از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کند اما مردم ما نشان دادند بصیرت و آگاهی لازم را دارند و مقابل این توطئه دشمن نیز ایستادگی می کنند. 

وی تاکید کرد: در کنار فشارهای اقتصادی دشمن با استفاده از رسانه های خود تلاش می کند جنگ روانی نیز علیه ملت ایران به راه بیاندازد و برای خنثی کردن این توطئه نیز باید به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: تاکنون هیچگونه پاسخ علمی در مورد گرانی های اخیر از سوی مسئولان به مردم ارائه نشده و  همه از دستگاه قضایی انتظار حل مشکلات را دارندو قوه قضاییه باید بار بی مسئولیتی سایر مدیران را نیز بر  دوش بکشد.

مظفری گفت: مرزبانان جغرافیایی کشور با تمام مشکلات، به درستی به وظیفه خود عمل کرده اند اما متاسفانه مرزبانان اقتصادی وفرهنگی ما در انجام وظیفه قصور کرده وباید به مردم پاسخگو باشند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.