معاون سرمایه گذاری و تامین منابع این اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: این اداره کل در اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری، خدمات و صنایع وابسته مشهد شرکت می کند.

حضور میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، احمد دیناری  با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به همت استانداری خراسان رضوی، اداره کل اقتصاد و دارایی،   مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در سایر بخش ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان در قالب غرفه ای مشخص به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

 دیناری اظهارکرد: هم زمان با این نمایشگاه و در عصر روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ از ساعت ۱۸:۳۰  تا ۲۰ پنل تخصصی در حوزه "سرمایه گذاری گردشگری" در محل سالن b۱ نمایشگاه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و معاونان و سرمایه گذاران، فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری و هتلداری استان و علاقه مندان برگزار خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: هم چنین از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ نیز همایش هم اندیشی سرمایه گذاری خارجی با رویکرد تشویق سرمایه گذاران خارجی در محل سالن همایش‌های نمایشگاه برگزار می شود که در این همایش از تعدادی از سرمایه‌گذاران خارجی بخش گردشگری نیز تقدیر به عمل خواهد.

 دیناری از کلیه دست اندرکاران و فعالان عرصه گردشگری و هتلداری استان، زائرین و مجاورین و سایر علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه و به ویژه غرفه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی و حضور در نشست های تخصصی آن دعوت کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.