۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 642853

ایلام - تلاطم اقتصادی در ایران به علت ناکارآمدی دولتمردان و عدم بهره گیری از منابع، امکانات و توان داخلی و غفلت از شعارهای سالیانه و تاکیدات هر ساله مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و عدم واکسینه کشور در برابر تحریم ها، تهدیدات و تهاجمات مختلف فرهنگی و اقتصادی؛ متأسفانه زمینه برای "شبیخون اقتصادی" در کشور را فراهم کرد.

"نسل‌کشی دام‌ها" ممنوع

به گزارش قدس آنلاین،  امروزه غرض دشمن و جهل دوست، کار را به جایی کشانده است که محتکران و مخلان نظام اقتصادی هر روز فربه تر و قشر ضعیف و متوسط جامعه برای حداقل های زندگی درمانده می شوند.

اگر نظارت توام با قاطعیت در جامعه شکل بگیرد و با مفسدان اقتصادی و مخلان نظام اجتماعی، برخورد سریع و جدی صورت پذیرد، بدون شک این تلاطم ها و نابسامانی های اقتصادی فروکش خواهند کرد. ‌

یکی از مسائل و مشکلاتی که در جامعه ما همپای سکه، ارز و خودرو خودنمایی می کند و به "جُک و طنز" در جامعه تبدیل شده، ماجرای گرانی نجومی "گوشت قرمز" است

هر چند که متولیان امر برای مدیریت بحران گوشت دست بکار شده و واردات را تسریع و نظارت را تشدید ساخته اند؛ اما این روزها ماجرای قاچاقِ احشام بر این بحران دامن زده و ناخواسته وارد بازی از پیش طراحی شده دشمنان شده ایم.

دشمنان قسم خورده که از هر ترفند و نیرنگی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران دریغ نمی کنند، این بار نیز با غرض ورزیِ دولت سعودی "عربستان" و با بسیج تمام امکانات و پول های هنگفت و کثیف خود، در تلاش اند تا نسل احشام(دام‌های ماده) را از ایران ریشه کن کنند و بیش از پیش ایران را به بیگانگان محتاج سازند.

بر اساس اخبار واصله؛ دشمنان حیله گر به ویژه عربستانی های کینه توز مقرر داشته اند تا دام های ایران را به هر قیمتی از کشور خارج و حتی دفن و یا در دریا غرق کنند و تا نسل کشی کامل احشام در ایران به نقشه شوم خود ادامه دهند.!

متاسفانه اخباری که از سرنوشت احشام و دام های قاچاق شده بعد از کشف توسط تلاشگران عرصه خدمت، به گوش می رسد و عملیاتی نیز شده است، چندان علمی، کارشناسی، منطقی، خوشایند و کارساز نیست و دستور ذبح و کشتار آن‌ها، تلاشی مضاعف در راستای نسل کشی دام ها  و بازی ناخواسته در زمین دشمنان و ورود به دام‌های تنیده شده توسط معاندان است.

از تمامی متولیان امر، مجموعه های مبارزه با قاچاق، مرزبانان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، دادستان ها، محاکم قضایی و...؛ عاجزانه می خواهیم که با جدیت تمام با قاچاق مبارزه کنند اما پس از کشف دام ها و احشام قاچاق شده در مرزها؛ به جای دستور کشتار و ذبح آنها؛ زمینه را برای برگزاری مزایده سریع و عادلانه و فروش آن ها به دامداران اصلی و حتی صاحبان دام ها(تحت نظارت ویژه دامپزشکی و امور عشایری بر اساس کد و پلاک شناسایی)؛ اقدام کنند و با اقدام جهادی، انقلابی و کارشناسی خود، نقشه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب سازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.