همدان- سردار مظاهر مجیدی گفت: راه سعادت و موفقیت نظام اسلامی ایران و مردم، پیروی و حمایت از ولایت فقیه و رهبری است.

جمهوری اسلامی ایران رهبری حکیم و فرزانه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، اظهار کرد: جامعه کنونی ما با مشکل نبود پیروی از فرمایش رهبری مواجه است؛ این انقلاب با هدایت ولایت فقیه و سپس رهبری ۴ دهه پرشکوه را پشت سر گذاشته است؛ باید شعار افتخار به گذشته و امید به آینده را به خوبی برای مردم تبیین کرد.

وی از عوامل موثر در استمرار و دوام نظام را پیروی از رهبری بیان کرد و افزود: تحریم و تهدید دنیای استکباری  و غرب یک مسیر مشخص و روشن برای موفقیت مردم با اتحاد پیش روی آنان قرار داد که اهمیت زیادی دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از نقش وظرفیت زیاد نیروی مردمی بسیج سخن و گفت و ادامه داد: سال قبل این نقش موثر بسیج را در مراحل مختلف شکوفایی نظام در کنار مردم شاهد بودیم. که افتخاری دیگری برای نظام است. که مردمی بودن نظام را اثبات می‌کند. با هدایت هوشمندانه رهبری این نظام به موفقیت می رسد.

مجیدی گفت: عمل به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مشکلات پیش رو را کاهش داده و نظام را سربلند کرده و به سرمنزل  مقصود می‌رساند، اگر طبق فرمایش رهبری هر سال یک درصد از وابستگی منابع نفتی را کاهش می‌دادیم و به این تدبیر  معظم له توجه می‌شد، اکنون با این مشکلات در حوزه اقتصاد برای کشور مواجه نبودیم؛ راه سعادت نظام توجه به فرمایش رهبری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.