البرز- پیمان بضاعتی پور از افتتاح بوستان ۸.۵ هکتاری مهر در منطقه ۱۲ شهرداری کرج در دهه فجر خبر داد.

بوستان ۸.۵ هکتاری "مهر" دهه فجر افتتاح می‌شود

 به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری، اظهار کرد:بوستان  ۸.۵ هکتاری مهر در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد .

پیمان بضاعتی پور افزود: این پروژه تا کنون ۹۸  درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همزمان با سالگرد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مدار خدمت رسانی قرار می گیرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این  پارک گفت: این بوستان در منطقه کم برخوردار و با تراکم جمعیتی بالا قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر این پروژه فاز اول پارک بین فازی مهر شهر، پارک و آبشار همگام نیز در مراحل پایانی کار خود قرار دارند و به زودی شاهد افتتاح این پروژه ها همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب خواهیم بود.

وی در پایان گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش داریم تا سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم و با احداث این بوستان‌ها، گامی مثبت در راستای توسعه فضای سبز شهری برداشته باشیم و بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

لازم به توضیح است این بوستان دارای دریاچه ای با مساحت ۶ هزار مترمربع،  ۲ زمین بازی ویژه کودکان، فضاهای ورزشی والیبال، بسکتبال و زمین اسکیت است و  برای موارد اضطراری در آن باند فرود بالگرد در نظر گرفته شده است که در زمان لازم  می تواند نیازهای اساسی آن منطقه را برطرف کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.