۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 642890

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی با وجود پیروزی ۵-۰ تیمش مقابل هادرزفیلد تاون می‌گوید هرگز سرمربی تیمی نبوده که به اندازه چلسی ناهمگون باشد و در دو مسابقه پشت سر هم، تا این حد متفاوت بازی کند.

ساری: هرگز تیمی به ناهمگونی چلسی ندیده بودم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از پیروزی ۵-۰ چلسی در مقابل هادرزفیلد تاون که در آخرین بازی آبی‌ها بدست آمد، آنهم چند روز بعد از شکست سنگین ۴-۰ شاگردان ساری در مقابل بورنموث، سرمربی ایتالیایی با انتقاد از بازیکنانش از آنها خواست انگیزه بیشتری نشان بدهند و سعی کنند عملکرد خود را به سطحی ثابت برسانند تا چلسی دیگر شاهد نمایش‌هایی تا این حد متفاوت و ناسازگار نباشد.

وقتی از ساری درباره سیمای بسیار متفاوت چلسی در دو بازی آخر خود پرسیده شد، او در جواب گفت:" من در دوران مربی‌گری‌ام هرگز شاهد چنین چیزی نبوده‌ام. ولی هدف من این است که وضعیت روحی- روانی بازیکنانم را ارتقا دهم".

ساری در ادامه گفت:" اگر از نظر روحی-روانی شرایط بهتری پیدا کنیم، آنوقت راحت‌تر می‌توانیم در هر مسابقه با عزم و اراده و انگیزه‌ای یکسان وارد زمین شویم و عملکرد همگونی داشته باشیم. البته این کار ساده‌ای نیست و حرکت در مسیری طولانی را می‌طلبد ولی ما چاره‌ای جز پیمودن این مسیر نداریم".

انتقادهای ساری از بازیکنانش در حالی مطرح می‌شود که بعد از شکست سنگین ۴-۰ مقابل بورنموث، رسانه‌ها این سوال را مطرح کردند که آیا بازیکنان چلسی به سبک فوتبالی که ساری تلاش می‌کند در استمفوردبریج جا بیندازد وفادارند یا عملکردهای متناقض آنها در بازی‌های مختلف عملا نشانه‌ی اعتراض‌شان به سبک فوتبال مورد نظر ساری است. با اینحال ساری معتقد است عملکرد عالی تیمش مقابل هادرزفیلد نشان داده که وضعیت چلسی آنقدرها هم نگران‌کننده نیست.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.