۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 642892

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک خانه مسکونی ۳۰۶ متری در دروازه شمیران به قیمت ۱.۵ میلیارد تومان و آپارتمان ۸۸ متری در تهرانسر به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ارامنه جنوبی یک واحد مسکونی به مساحت ۱۰۳ متر و نوساز به قیمت ۸۵۴ میلیون تومان معامله شده است. یک دستگاه آپارتمان ۸۸ متری ۳۱ ساله در تهرانسر به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان فروخته شده است.

در آرژانتین یک واحد ۱۰۲ متری نوساز به قیمت یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۶ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان)، یک واحد ۱۶۰ متری ۸۷ ساله در بازار به قیمت ۳۳۶ میلیون تومان (هر مترمربع ۲.۱ میلیون تومان)، واحد ۶۰ متری ۱۷ ساله در ابوذر به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۶ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان) و آپارتمان ۱۱۴ متری ۱۵ سال ساخت در راه‌آهن به قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان) معامله شده است.

همچنین در شادمهر واحد مسکونی ۱۲۵ متری با عمر ۴۲ سال به قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیارد تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

یک واحد ۳۰۶ متری ۶۴ ساله در دروازه شمیران به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان) و در لاله زار یک واحد مسکونی به مساحت ۷۶ مترمربع به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان فروخته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.