قزوین_ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان شهرستانی در شهر محمدیه افتتاح شد.

افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهر محمدیه

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با دهه فجر بخشی از پروژهای های شهر محمدیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز افتتاح شد.

در چهارمین روز از دهه فجر که استاندار قزوین به شهرستان البرز سفر کرده است، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو در شهر محمدیه توسط این مسئول استانی افتتاح شد.

مساحت این زمین برابر یک هزار و ۶۵۰ متر مربع و یک هزار و ۶۶۶ متر زیربنا با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است  که این کلینیک ۳بخش ویژه با استقرار زنان و زایمان، قلب و عروق، پزشک، ماما، کارشناس روان و کارشناس تغذیه و دندانپزشک است و از جمله بخش های این مرکز می توان به مرکز دندانپزشکی، کلینیک تخصصی و مرکز جامع سلامت اشاره کرد.

افتتاح ۹۶ پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان در شهرستان البرز از جمله برنامه های دهه فجر پیش بینی شده است.

گفتنی است همزمان به دهه فجر افتتاح پروژه های مختلفی در استان قزوین پیش بینی شده است که بخشی از این پروژه ها درجریان سفر استاندار قزوین به شهرستان های استان افتتاح شده است.

به گفته استاندار قزوین، در دهه فجر سالجاری، ۹۲۶ پروژه با حدود یک هزار و ۵۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود که این تعداد پروژه یک هزار و ۸۰۸ شغل ایجاد می کند و از مجموع پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در استان، در امور زیربنایی ۶۸۲ پروژه با ۳۱۴ میلیارد تومان، در امور اقتصادی ۱۶۷ پروژه با ۶۶۲ میلیارد تومان و در امور فرهنگی و اجتماعی ۷۷ پروژه با اعتبار ۸۳ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.