مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نگرانی بابت قرارداد کی‌روش استنلی نداریم.

تابش: فتحی حقوقدان است و وارد این مسائل نمی‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص شرایط تیم سپاهان در آغاز نیم‌فصل دوم گفت: در نیم‌فصل اول با توجه به دگرگونی زیادی که در تیم داشتیم و با توجه به شرایط سخت اقتصادی، سعی کردیم تیم را جمع‌وجور کنیم. یک مربی کاربلد انتخاب کردیم و بعد از آن‌ دقیقا بر اساس نظرات سرمربی تیم را بستیم. امیر قلعه‌نویی در مورد کادر مسائل فنی تیم اختیار تام دارد. خدا را شکر جواب گرفتیم و قهرمان نیم‌فصل شدیم، البته به این موضوع دل خوش نمی‌کنیم. من به یاد دارم که بعضی از تیم‌ها قهرمان نیم‌فصل شدند اما در پایان فصل به لیگ پایین‌تر سقوط کردند، با این حال قهرمانی در نیم‌فصل یک انگیزه برای بازیکنان تیم به حساب می‌آید.

تابش در ادامه گفت:‌ سپاهان شرایط خوبی برای کسب مقام دارد، همان‌طور که گفتم با هماهنگی کامل و با نظر کادر فنی و سرمربی نسبت به ترمیم و تقویت تیم اقدام کردیم، به هر حال ممکن است هر تیمی در طول نیم‌فصل به شرایطی برسد که احساس کند حتی بهترین بازیکنش را هم باید جابجا کند.

مدیرعامل سپاهان در خصوص دو بازی ابتدایی این تیم در نیم‌فصل دوم گفت: کی‌روش استنلی را در بازی با صنعت نفت در اختیار نداریم، او با آن‌ کارت قرمز تنها یک جلسه محروم نشد و یک جلسه مضاعف هم جریمه شد. ما در مورد اخراج او اعتراض داشتیم ؛ چراکه یک خطای بی مورد از او گرفته شد. با این حال با توجه به نفراتی که به تیم اضافه شدند جایگزین‌های خیلی خوبی برای او داریم. در بازی دوم با سپیدرود هم تا این لحظه به ما اعلام شده بدون تماشاگر برگزار می‌شود که امیدوارم در این تصمیم تجدیدنظر کنند. به هر حال ما نیم‌فصل دوم را با قدرت شروع می‌کنیم، با توکل به خدا،‌ درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان ان‌شاءالله بتوانیم شرایط خوبی در آخر فصل داشته باشیم.

وی در خصوص عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: صد درصد راضی هستم،‌ با نظرات سرمربی اقدام به جذب بازیکن کردیم، خدا را شکر نظرات کادر فنی برآورده شد. نفرات مورد نیاز جذب شدند و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم قوی‌تر از نیم‌فصل اول ظاهر می‌شویم. من ۷۰ تیم دارم و به صورت تنگاتنگ با همه تیم‌های باشگاه در ارتباط هستم. به نظارت میدانی اعتقاد دارم و مدیری نیستم که فقط در دفترم بنشینم.

تابش در مورد این‌که استقلالی‌ها به قرارداد کی‌روش استنلی اعتراض دارند و او را با قرارداد پاتوسی بازیکن جدید این تیم مقایسه می‌کنند، گفت: فدراسیون ما و اهالی فوتبالمان استنلی را در دو سال اخیر رصد کرده‌اند و همه شرایطش را دیده‌ایم. او اکثر هفته‌ها جزو منتخبین لیگ برتر بوده است. به نظرم قوانین برای این است که بازیکن ضعیفی به لیگ ما نیاید. استنلی ثابت‌شده است. اگر همین الان او را آزاد کنم، هر ۱۵ تیم لیگ برتر با رقم‌های خیلی بالا خواهان او هستند. باشگاه استقلال، باشگاه بزرگی است. آقای فتحی حقوق‌دان هستند و بعید می‌دانم دنبال چنین مسائلی باشند. کی‌روش استنلی یک سال و نیم است در ایران بازی می‌کند. قرارداد او ثبت و کارت بازی او صادر شده و ما اصلا نگران این موضوع نیستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.