استاندار خراسان رضوی سیاسی ترین کار در کشور را فعالیت اقتصادی توصیف و بیان کرد: همه فعالان سیاسی باید در پنجمین دهه حیات مبارک انقلاب اسلامی برای کمک به قوام اقتصادی پیمان ببندند دعواهای سیاسی را کنار گذاشته تا بیش از پیش به سازندگی کشور پرداخته شود.

سیاسی ترین کار در کشور فعالیت اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین ؛ علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دهه مبارک فجر را فرصتی مغتنم برای بازخوانی اهداف انقلاب توصیف و بیان کرد: ظرف چهار دهه گذشته اقدامات زیرساختی در کشور انجام شده لذا دیگر ضرورت ندارد پول نفت خرج پیمانکاران شود.

وی افزود: در خراسان رضوی می کوشیم منابع در خانوار روستایی و برای اشتغال جوانان متمرکز شود. ما انقلاب کرده ایم تا مردمی متدین و متمکن داشته باشیم. اگر کاستی و ناکارآمدی در حوزه اقتصادی وجود دارد در آغاز پنجمین دهه حیات انقلاب اسلامی باید به سمت تقویت خانوار روستایی و شهری رفت تا فرهنگ اقتصادی در بخشهای مختلف بویژه در بخش سیاسی نهادینه شود.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این استان به دلیل وجود بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) مرکز توجه همگان است لذا فرصت خوبی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی این خطه وجود دارد. خراسان رضوی می تواند استان نمونه کشور باشد ولی برای تحقق این مهم باید همه دست به دست یکدیگر دهیم.
وی گفت: باید فضای عزتمندی را برای مجادهدان اقتصادی در خراسان رضوی فراهم و الگوی اقتصادی مقاومتی را در این استان پایدار کنیم. امروزیک پروژه فرهنگی در مشسهد افتتاح شد اما غفلتهای بزرگتری داریم، چقدر بنا بسازیم؟ به جای ساختن بناهای مختلف باید جوانان را بسازیم، باید در این خصوص نهضتی در خراسان با پیشگامی ائمه جمعه بوجود آوریم.
رزم حسینی افزود: راز و رمز موفقیت، حفظ وحدت اسلامی است، باید اعتماد مردم را افزایش دهیم.
همچنین طی این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار خراسان رضوی از بخشهای مختلف کتابخانه مرکزی مشهد بازدید کردند.
پروژه کتابخانه مرکزی مشهد سال 1374 کلنگ زنی شد و پس از گذشت 23 سال امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان حج و زیارت، استاندار خراسان رضوی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران استانی و شهری مورد بهره برداری قرار گرفت.
منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.