جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: گرانی و برخی مشکلات اقتصادی به دلیل مسائل مدیریتی و عدم نظارت دقیق و درست است.

 مخالفت غرب بدلیل پیشرفت موشکی ماست

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین همایش سراسری گرامیداشت عملیات والفجر ۸ که صبح امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات شهید قندی برگزار شد با اشاره به ایام دهه مبارک فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی،گفت: امام خمینی (ره) بارها به شاه نصیحت کرد که دست از آمریکا و صهیونیست بردار اما او به دلیل وابستگی، قدرتی از خود نداشت و به نصیحت امام عمل نکرد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا که حاکمان عربستان سعودی را گاو شیرده خوانده بود، گفت: محمد رضا پهلوی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همانند گاوی شیرده برای آمریکا بود و اراده ای از خود نداشت.

کوثری، رهبری هوشمندانه و مردم پا در رکاب و ولایت مدار را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امام خمینی (ره) با دست خالی، اما با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند برای سربلندی و عزت مسلمانان حرکت عظیم را آغاز کرد و ابرقدرت های غرب و شرق را به معنای واقعی شکست دادند.

وی در ادامه به عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: در این عملیات سپاه و ارتش به صورت مجزا عمل کردند، سپاه در منطقه فاو عمل کرد و در شب ۲۱ بهمن ماه سال ۶۴ عملیات آغاز و ۷۱ روز طول کشید. 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر نیروهای داوطلب و مردم نبودند قطعا نمی توانستیم در جنگ تحمیلی موفقیتی به دست بیاوریم، افزود: در این عملیات کار بزرگ توسط نیروهای اطلاعات عملیات برای مخفی ماندن عملیات از دشمن و انتقال رزمندگان از رودخانه صورت گرفت که برای بسیاری غیر قابل باور است.

کوثری همچنین به عملیات روانی دشمن اشاره کرد و گفت: همانند دفاع مقدس بسیاری از اخبار که دشمن منتشر می کند دروغ و برای فریب مردم است.

وی یکی از ویژگی های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را دشمن شناسی دانست و گفت: ریشه انقلاب اسلامی از اسلام ناب محمدی (ص) است و دستاوردهای بسیاری داشته است؛ باید این دستاورد ها و موفقیت های انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم. 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با اشاره به تلاش های انجام شده برای دست یابی به قدرت موشکی، گفت: شهید  تهرانی مقدم تلاش های بسیاری برای دست یابی کشور به توان موشکی انجام داد و امروز این پیشرفت ها صدای آمریکا،  عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را درآورده است. 

کوثری تصریح کرد: اگر ما در توان موشکی ، دانش هسته ای و دیگر حوزه ها پیشرفت نمی کردیم با مخالفت شدید غرب مواجهه نمی شدیم.

وی با اشاره به گرانی ها، گفت: برخی می گویند شما توان کنترل قیمت گوشت را ندارید بعد می گویید دستاورد داشته ایم! من به آنها می گویم که انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف دستاوردهای عظیمی داشته است و گرانی و برخی مشکلات اقتصادی به دلیل مسائل مدیریتی و عدم نظارت دقیق و درست است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: برخی فکر می کنند سربلندی و امنیت به سادگی به دست آمده است،  خیر به این شکل نیست ، برای امنیت باید از خود بگذریم و امنیت و آرامش کشور را مد نظر بگیریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.