براساس آخرین شایعه‌های منتشرشده، گلکسی A۹۰ سامسونگ با دوربین پاپ‌آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی A۹۰ با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، براساس آخرین اخبار غیررسمی فاش‌شده ازطریق Ice Universe، به‌نظر می‌رسد گلکسی A۹۰، یکی از اولین گوشی‌های هوشمند غول فناوری کره‌ای باشد که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد.

Ice univers در توییتی اعلام کرد که گلکسی A۹۰ با نمایشگر تمام صفحه و بدون بریدگی رونمایی خواهد شد. همچنین در توییت منتشر شده اعلام شده است که گلکسی A۹۰، اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی پاپ‌ آپ خواهد بود.

در ماه‌های اخیر، شاهد گوشی‌های هوشمند چینی از برندهای ویوو و اوپو با دوربین پاپ‌آپ بوده‌ایم. البته، آذرماه امسال ویوو نکس دوال دیسپلی با نمایشگر دوگانه و حذف دوربین پاپ آپ رونمایی شد. از سوی دیگر، Oppo Find X با طراحی تمام‌ صفحه و دوربین کشویی خودکار پنل جلویی و پشتی برای فناوری مشابه فیس‌آیدی معرفی شد. باوجودی که طول عمر و دوام چنین سیستم مکانیکی برای دوربین هنوز به اثبات نرسیده است؛ اما عجیب هم به نظر نمی‌رسد سامسونگ بخواهد از طراحی مشابهی در گوشی‌های هوشمند بعدی خود استفاده کند.

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را با نمایشگر اینفینیتیبا حداقل حاشیه به بازار عرضه کند. همچنین غول فناوری کره‌ای گفته بود قصد دارد ویژگی‌های جدیدی همچون دوربین سه‌گانه را قبل از توسعه روی گوشی‌های پرچم‌دار، ابتدا روی دستگاه‌های میان‌رده‌ی خود پیاده‌سازی کند. باتوجه به این رویکرد، تست دوربین پاپ آپ روی گوشی‌های نسل بعدی گلکسی A معنی پیدا می‌کند. البته باید صبر کنیم و ببینیم درنهایت کره‌ای‌ها چنین برنامه‌ای را برای گلکسی A دنبال خواهند کرد یا در حد شایعه مطرح شده است. براساس آخرین اخبار غیررسمی به‌اشتراک گذاشته‌شده، تنها اطلاعاتی که در مورد گلکسی A۹۰ داریم آن است که به‌رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.