قزوین_ سرلشگر مصطفی ایزدی گفت: انقلاب اسلامی به دنبال یک بعثت درونی و بیرونی است.

انقلاب اسلامی در مسیر بعثت درونی و بیرونی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرلشگر مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی روز دوشنبه در همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور در مسجد امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را انقلابی ارزشمند دانست و اظهار داشت: شهیدان والامقامی از استان قزوین تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: استان قزوین در دستاوردهای انقلاب نیز نقش داشته است و با نقش آفرینی شهیدانی همچون شهید بابایی توانسته الگویی برای سایر ملت ها باشد.

سرلشگر ایزدی گفت: شهیدان بسیاری همچون شهید حسن پور در دفاع مقدس و در منطقه غرب و شمالغرب جان نثاری کردند و پشتیبان انقلاب اسلامی بودند و نقش ارزشمندی را در تاریخ ایفا کردند.

معاون راهبردی و اشراف رهبری ستادکل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انفجار نور بود، یادآور شد: این انقلاب در مسیر و به دنبال یک بعثت درونی و بیرونی است که الگوها و حجت هایی همچون شهیدرجایی و امیرآزاده شهیدلشکری و شهید حسن پور را به خود اختصاص می دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که فرزندان این خاک و مرز و بوم جان نثاری کردند تا انقلاب پابرجا بماند و به نسل های امروز و آینده برسد و ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم تا بعثت بیرونی انقلاب شکل بگیرد.

سرلشگر ایزدی مطرح کرد: انقلاب اسلامی از آغاز شکل گیری خود مورد هجمه های مختلفی قرار گرفته است و امروز با تلاش بسیاری در چهل سالگی قرار دارد و البته مردم قزوین در تثبیت این انقلاب نقش تعیین کننده ای داشتند.

معاون راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این مردم در منطقه غرب و شمالغرب نیز شهدای بزرگی را تقدیم کردند و در مناطق غرب نام شهدای قزوینی بر تارک حرکتها می درخشد که از سایر اقدامات مردم این استان می توان به تلاش و رشادت های شهدای لشگر ۱۶زرهی و رزمندگان سپاه در ازادسازی سنندج، بانه، سردشت همچنان در مناطق غرب اشاره کرد.

وی ادامه داد: رزمندگان استان قزوین در یگانهای خط شکن دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوران بودند و در هر صحنه از دوران جنگ این رزمندگان و شهدا با تجربه های مختلف حماسه آفرینی و در ادامه آرام سازی کردستان نیز بسیار نقش آفرینی کردند. 


این مقام نظامی با اشاره به اینکه انقلاب با تلاش و زحمات بسیاری به این مرحله رسیده است، افزود:  از ابتدای انقلاب جنگ نیابتی خارجی علیه این انقلاب وجود داشت که دشمنان در این میان تلاش کردند تا انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی را به عنوان یک حرکت خشن تصویرسازی کنند اما دشمن در اهداف خود ناکام ماند و این جنگ نیابتی نشان داد که انقلاب اسلامی حامی دین بوده است.

معاون راهبردی و اشراف رهبری ستادنیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی با رهنمودهای رهبر فرزانه و حمایت مردم به پیروزی رسید و در دنیا شفافیت حرکت امام با رهبری مقام معظم رهبری در حال پیشرفت نشان داده شد و امروز این این انقلاب الگویی برای سایر ملت های منطقه است.

سرلشگرایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پیشرفت کرده است، مطرح کرد: به برکت این انقلاب توانسته ایم در حوزه های مختلف رتبه های برتر را کسب کنیم.

وی گفت: باید در تمام عرصه ها حضور داشته باشیم چراکه شرط تداوم و ماندگاری انقلاب، حضور موثر در این مسیر است و رسالت خود را در جبهه داخلی به خوبی انجام دهیم و به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.