خراسان شمالی- صبح امروز، باحصور محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی و رضا شاهین‌فر رییس جهاددانشگاهی استان، فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی افتتاح شد.

بهره برداری از فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی، اظهار کرد: راه اندازی کامل پروژه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی را حمایت خواهیم کرد. 
وی افزود: حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی نیازمند توسعه کمی و کیفی است که راه اندازی مرکز درمان ناباروری یکی از این نیازها بود. 
وی تاکید کرد: ملاک عمل، نیروی تخصصی مجرب و تجیهزات است که وظیفه ما حمایت برای تامین آنهاست. 
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی در استان راه اندازی شده است، افزود: یک جلسه تخصصی برگزار و نیازمندی های پروژه را احصاء خواهیم کرد. 
شجاعی با بیان اینکه علاوه بر فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، از طرح انجمن یاوران وقف سلامت نیز با همکاری این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رونمایی شد، اظهار کرد: از رونمایی این طرح خرسند هستیم چرا که با کمک خیران می توان داشته های استان را تقویت کرد. 
استاندار خراسان شمالی افزود: آرزو می کنیم این طرح وقفی که امروز رونمایی شد، حضور خیران را پررنگ تر کند. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه طی امروز ۲۴۴ پروژه در بخش های مختلف با هزینه کرد اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در شهرستان بجنورد به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد، تاکید کرد: یکی از این پروژه ها منطقه ویژه اقتصادی بجنورد است که راه اندازی این واحد کمک زیادی در جذب سرمایه گذار خواهد کرد. 
رضا شاهین فر، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی نیز در این آئین گفت: این مرکز نخستین مرکز درمان ناباروری استان و در قالب مجتمع سلامت خانواده است که فاز اول آن شامل ارائه خدمات IUI، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و در مساحت ۹۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه تاکنون معادل سه میلیارد تومان برای ساختمان و تامین تجهیزات این مرکز تامین شده است، افزود: برای راه اندازی فاز دوم که در آن خدمات IVF ارائه خواهد شد ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: تکمیل تجهیزات این مرکز و ارائه خدمات درمانی هزینه بالایی دارد که امیدواریم با حمایت های استانی و مشارکت خیرین بتوانیم با راه اندازی فاز دوم خدمات را به طور کامل ارائه نماییم.
شاهین فر گفت: هدف این است خدمات درمانی به استان و به کشور ترکمنستان ارائه شود.
در این مراسم از تندیس انجمن یاوران وقف سلامت خراسان شمالی، که با همکاری جهاددانشگاهی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تاسیس شده است، رونمایی شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.