البرز- عزیزالله شهبازی گفت: همواره قدردان صبوری و پشتیبانی مردم هستیم و تعهد می دهیم در مسیر خدمت به مردم، به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

استاندار البرز: در مسیر خدمت به مردم شبانه‌روزی تلاش خواهیم‌کرد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در البرز که عصر دوشنبه صورت گرفت، با ابراز خرسندی از استقبال مردم و همراهی مسئولان از این نمایشگاه، افزود: دستگاه های اجرایی استان به مدت یک هفته برای نمایش بخشی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی حضور فعال و پرشوری داشته اند.

وی ادامه داد: رسانه های استان، تاثیر بسزایی در این استقبال و نمایش بخشی از  دستاوردهای نظام داشته اند.

شهبازی گفت: به دنبال برگزاری مستمر چنین نمایشگاه هایی برای مردم البرز هستیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با مشارکت شهرداری های استان در نقاط مختلف بمناسب روزهای پایانی سال در دستور کار است.

استاندار البرز با اشاره به برنامه ها و پروژه های دهه مبارک فجر در سراسر استان، اضافه کرد: حدود ۴۹۰ پروژه در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: به طور قطع پروژه های بسیاری در طول سال به بهره برداری می رسد ولی بخشی از  آنها با چنین ایامی مصادف می شود.

شهبازی عنوان کرد: بعنوان نماینده عالی دولت در استان در راس تیم های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... البرز با هدف خدمت رسانی بی منت به مردم حتی یک لحظه از وقت خود را هدر نمی دهیم.

وی گفت: همواره قدردان صبوری و پشتیبانی مردم هستیم و تعهد می دهیم در مسیر خدمت به مردم، به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

در این بازدید با حضور استاندار البرز تمبر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در البرز که با همکاری اداره کل پست استان طراحی شده بود، رونمایی شد.

همچنین در بازدید از غرفه سازمان حفاظت از محیط زیست استان، دکتر شهبازی کارت همیاری محیط زیست را دریافت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.