دومین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر با انجام ۳ بازی پیگیری می‌شود که در حساس ترین بازی امروز سپاهان در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

هفته شانزدهم لیگ برتر و کار دشوار سپاهان برای حفظ صدر جدول

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر امروز با برگزاری ۳ بازی پیگیری می شود که در این بازیها سپیدرود از سایپا پذیرایی می کند، سپاهان در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود و ذوب آهن در اصفهان با نساجی دیدار می کند.

* سپیدرود - سایپا
این دیدار بیشتر از هرچیزی تحت تاثیر تقابل سرمربیان دو تیم خواهد بود. علی دایی و علی کریمی کاپیتان‌های سابق پرسپولیس و تیم ملی که همواره روابط سینوسی با یکدیگر داشته‌اند، امروز در قالب سرمربی دو تیم لیگ برتری یکدیگر را دیدار می کنند.

سپیدرود در پایین جدول قرار دارد و می تواند یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر باشد. به همین دلیل شاگردان علی کریمی  فارغ از حساسیت‌های بازی، به امتیازات این بازی خانگی نیاز مبرم دارند. گرچه سپیدرود حتی در صورت غلبه بر میهمانش هم نخواهد توانست از رده پانزدهم صعود کند، اما این امتیازات در روزهای آتی می تواند چاره درد این تیم باشد.

* صنعت نفت - سپاهان
سپاهان برای حفظ موقعیتش در صدر جدول محکوم به پیروزی در آبادان است. دو تیم پدیده و پرسپولیس هم امتیاز با سپاهان در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و در صورت لغزش و از دست دادن امتیاز، پتانسیل دو پله سقوط هم دارد. 

امیر قلعه نویی با خریدهای تازه‌ای که داشته نشان می‌دهد به راحتی قصد از دست دادن صدر جدول را ندارد. طلایی پوشان اصفهان در نیم فصل نخست بهترین تیم در بازیهای خارج از خانه بودند. آنها از ۷ بازی خارج از خانه با ۴ پیروزی، ۳ مساوی، ۱۵ گل زده و ۶ گل خورده بهترین عملکرد را داشتند تا این آمار آنها را برای کسب نتیجه لازم امیدوار کند.

* ذوب آهن - نساجی
ذوبی‌ها تنها تیمی بودند که در نیم فصل نخست طعم پیروزی در خانه را نچشیدند و برای شکستن این طلسم باید با تیمی دیدار کنند که در تعطیلات نیم فصل روی نیمکت دستخوش تغییراتی شد. 

دو تیم در حالی یکدیگر را در این هفته ملاقات می‌کنند که در دیدار رفت ذوب آهن در قائمشهر با یک گل نساجی را شکست داده بود. در این بازی جواد نکونام و امید نمازی هدایت نساجی و ذوب آهن را بر عهده داشتند و امروز مجید جلالی جای نکونام را گرفته و علیرضا منصوریان هم جانشین امید نمازی در ذوب آهن شده است.

برنامه بازی های امروز از هفته شانزدهم لیگ برتر؛

* سپیدرود رشت - سایپا ساعت ۱۵:۳۰
* صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان ساعت ۱۶
* ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران ساعت ۱۸:۱۵

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.