مدیرعامل اتحادیه مدغم قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: ۲۵۰موسسه قرآنی و ۳۷۰۰جلسه قرآنی شناسنامه دار در خراسان رضوی فعالیت دارند.

۲۵۰موسسه قرآنی در خراسان رضوی فعالیت دارند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام حجت مجیدی صبح سه شنبه در نشست خبری اتحادیه موسسات مدغم قرآن و عترت خراسان رضوی  در سازمان تبلیغات اسلامی این استان اظهار کرد: در این  اتحادیه تاکنون ۲۵ جلسه شکل گرفته که هدف گذاری بر افزایش کیفی فعالیت های قرآنی بوده است.

وی افزود: این اتحادیه با هدف این که موسسات قرآنی خراسان رضوی کارهای قرآنی خود را در یک راستا و با یک هدف انجام بدهند تشکیل شده تا بتواند در بحث توانمندسازی موسسات و خانه های قرآنی فعالیت های بهتری صورت پذیرد.

مدیرعامل اتحادیه مدغم قرآن و عترت به برنامه های این اتحادیه اشاره و عنوان کرد: در بحث توانمندسازی موسسات قرآنی تفاهم نامه های خوب اجتماعی و فرهنگی با مجموعه های مختلف منعقدشده تا فعالان قرآنی خراسان از زمینه های فرهنگی و تفریحی این استان بتوانند بیشتر استفاده کنند.

حجت الاسلام مجیدی در خصوص نخستین جشنواره توانمندسازی موسسات قرآنی تصریح کرد: این جشنواره از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ مردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت و اختتامیه این جشنواره نیز در ابتدای شهریور سال آینده برگزار خواهد شد که به برگزیدگان نیز جوایز ارزنده ای اعطا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۳۰موسسه قرآنی، ۳۷۰۰جلسه قرآنی شناسنامه دار،۲۵۰ خانه قرآنی در شهر ها و روستا های خراسان رضوی فعالیت می کنند که متاسفانه بیشتر فعالیت های این موسسات در زمینه کودکان است و از دیگر رده های سنی غافل شده اند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.