مردم قدرشناس و ولایتمدار بشرویه با حضور در محل مصلی امام خمینی این شهرستان با "حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین " امام جمعه شهرستان زاوه ( امام جمعه سابق بشرویه ) دیدار کردند.

آیین استقبال و قدردانی مردم بشرویه از امام جمعه سابق این شهر برگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ، شامگاه روز گذشته، مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان بشرویه با حضور در محل مصلی امام خمینی  این شهرستان با "حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین " امام جمعه شهرستان زاوه  ( امام جمعه سابق بشرویه ) دیدار کردند.

در این مراسم حجت الاسلام علی اکبر حدادیان ، با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در شهرستان بشرویه خاطر نشان کرد: در مدت قریب به ۱۴ سال خدمت  حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در بشرویه ، اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف با پیگیری ایشان انجام شد که مردم ولایتمدار بشرویه همواره قدردان تلاش های صورت گرفته هستند.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: هنوز امام جمعه جدیدی برای شهرستان بشرویه معرفی نشده است که امیدواریم این اقدام هر چه زودتر انجام گیرد.

گفتنی است برپایی نماز مغرب و عشا در مسجد جامع میدان و سخنرانی در مراسم محفل انس با قرآن با محوریت مسجد حجت  از برنامه های برگزار شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.