خراسان جنوبی- در این مراسم معنوی، قاریان برجسته کشوری اعزامی از آستان قدس رضوی به تلاوت کلام الله مجید پرداختند.

برگزاری محفل معنوی انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری در بشرویه+ تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، شامگاه روز گذشته مراسم محفل معنوی انس با قرآن  به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل مسجد حجت  شهرستان بشرویه برگزار شد .

"حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین" امام جمعه شهرستان زاوه(خراسان رضوی) در این مراسم با اشاره به فرهنگ والای مردم بشرویه در برپایی مراسمات مذهبی، خاطر نشان کرد: شهرستان بشرویه به لحاظ فرهنگ ولایتمداری بسیار غنی است و برگزاری مراسمات بسیار خوب مذهبی در این شهرستان نشان دهنده اوج معنویت دارد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی هم گفت: امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا با حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی  و خون شهدا، دشمنان را ناکام بگذارند و خوشبختانه بصیرت بالای مردم مومن و خداشناس در طول سال های انقلاب فتنه های دشمنان را در نطفه خاموش کرده است.

امام جمعه شهرستان زاوه با اشاره به اینکه روحیه مطالبه‌گری با حفظ چارچوب ها سبب آبادانی و پیشرفت می شود، خاطر نشان کرد: داشتن روحیه مطالبه‌گری با حفظ حرمت‌ها باعث پیشرفت و آبادانی می‌شود و اگر این روحیه مطالبه‌گری نباشد، بی شک،توسعه فرهنگی و امکانات نیز صورت نمی‌گیرد و خوشبختانه در بشرویه این روحیه مطالبه‌گری وجود دارد.

شمس الدین تصریح کرد: مطالبه گری به معنای مخالفت نیست بلکه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی هر چند که با مشکلاتی مواجه شده اند ولی قطعا با حضور حماسی خود در برنامه های فرهنگی، مذهبی و حماسه های ملی همچون 22بهمن ماه  مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهند زد و به کوری چشم دشمنانی که نمی‌خواهند مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خودشان را بگیرند، منسجم تر در میدان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از افتخارات شهرستان بشرویه دین مداری و قرآن‌پژوهی این مردم است و زادگاه عالمان فاضل و بزرگان دینی است، خاطرنشان کرد: شهرستان بشرویه به لحاظ مرجعیت از حوزه علمیه اصفهان از عالمی به نام  و مرجع عالیقدر  «ملا عبدالله فاضل بشرویه» داشته است که باعث افتخار است.

شمس الدین  در ادامه تصریح کرد :مردم شهرستان بشرویه با پیشینه دینی، فرهنگی و علمی بالا در تمامی صحنه‌ها حضور حماسی و حداکثری دارند.

امام جمعه شهرستان زاوه در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی که فقط با اجازه مقام معظم رهبری برداشت می‌شود، خاطرنشان کرد: سهم شهرستان بشرویه نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که نسبت به سایر شهرستان های خراسان رضوی خیلی پیشرفت داشته است و باید قدردان این نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم که به لحاظ پیشرفت و توسعه و آبادانی به اوج و پیشرفت رسیده  است.

شمس الدین افزود: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که متاسفانه اختلاف افکنی مانع پیشرفت و آبادانی است و نباید بگذاریم برخی به بهانه های مختلف بین مردم و مسئولان نظام تفرقه ایجاد کند چرا که یکی از بسترهای توسعه همه جانبه، پرداختن به فعالیت های فرهنگی و وحدت محوری است.

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز باید با رصد وضعیت فعلی و توطئه های دشمنان هوشیار باشند، تصریح کرد: مردم عزیزمان بداند خداوند هر گونه تغییر در سطح جوامع را برعهده خود مردم گذاشته است و باید با وحدت همدلی و تلاش همت کنیم تا زمینه ساز ظهور آقا ولی عصر باشیم.

امام جمعه شهرستان زاوه با اشاره به فرارسیدن حماسه بزرگ ۲۲ بهمن هم خاطرنشان کرد: قطعا ملت ایران اسلامی که با خون جوانان خود از انقلاب دفاع کرده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حضور تماشایی خواهد داشت و مشت محکمی بر دهان بدخواهان خواهد کوبید.

 وی افزود: امروز مرحله دوم انقلاب اسلامی که زمینه سازی برای ظهور آقا ولی عصر امام زمان(عج) است فرا رسیده است و باید همه با وحدت و همدلی و تلاش جهادی بار این زمینه را فراهم کنیم و یقین داشته باشیم که کسانی که قصد خاموش کردن نور الهی را دارند خود در آتش خواهند سوخت، تراکتور خداوند خاموش شدنی نیست و این انقلاب و این نظام اسلامی دوری از انواع مقدس خداوند است که هرگز خاموش نخواهد شد.

گفتنی است در این مراسم معنوی ،قاریان برجسته کشوری اعزامی از آستان قدس رضوی به تلاوت کلام الله مجید پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.