سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جایگاه تیم پدیده نشان دهنده کیفیت این تیم است.

برانکو: بازی با پدیده دربی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا چهارشنبه پرسپولیس و پدیده مشهد در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: بخش دوم لیگ شروع می شود و بلافاصله دربی از راه رسید. پدیده تیمی است که امتیازش با صدر جدول یکسان است و خودش بیانگر این است که چه کار سختی داریم.

وی افزود: آنها در طول فصل فقط در دو بازی باخته اند و جایگاهشان به درستی نشان دهنده کیفیتشان است. پدیده خیلی خوب و قاطعانه بازی می کند.  دیدید که پدیده مقابل استقلال هم چقدر خوب عمل کرد. کاملا می دانیم رویارویی سختی خواهیم داشت. مخصوصا اینکه اولین بازی ما مقابل هوادارانمان است.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: برای بازی فردا مهدی ترابی را نداریم. محسن ربیع خواه هم همینطور. سیدجلال حسینی هم امروز کمی احساس ناراحتی در پایش داشت. بودیمیر هم همینطور. حالا باید ببینیم در ۲۴ ساعت آینده چه اتفاقی می افتد. می رویم برای کسب موفقیت های بیشتر.

وی درباره انتقال گادوین منشا از پرسپولیس به استقلال تاکید کرد: بهتر است این سئوال را از استقلالی ها بپرسید چون آنها این بازیکن را جذب کردند. از منشا بابت تلاش هایی که در پرسپولیس کرد تشکر می کنیم و حالا باید به آینده نگاه کنیم.

برانکو در ادامه در خصوص اقدامات داوری در گذشته و جلسات اخیر مربیان با کمیته داوران اظهار داشت: همه اشتباه می کنیم. داوران هم مثل همه اشتباه می کنند. داوران هم حق دارند یک روز بد باشند. من از داوران عذرخواهی نخواستم اما واقعیت این است که همانطور که گفتیم بیشتر از بقیه تیم ها لطمه خوردیم. واضح است باز هم اشتباه خواهد بود. همانطور که من و بازیکنانم اشتباه می کنیم.

وی درخصوص صحبت های کارلوس کی روش که عنوان کرده بود علی پروین را برای آشتی با برانکو واسطه کرده بود، افزود: شما تا حالا دیدید علیه کی روش حرف زده باشم؟ یا اینکه مخالف تیم ملی صحبت کرده باشم؟ واقعا به من بگویید؟ کدام سوءتفاهم؟ من می پرسم چه زمانی علیه این مسائل صحبت کرده ام؟

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این برای من مهم نیست. آیا حالا کی روش علیه من حرف زده یا نه؟! همین کافی است. من چه کاری با کی روش دارم. کی روش سرمربی تیم ملی بوده و هر وقت هم بازیکن خواست به تیم ملی دادیم. حمایت هم کرده ایم. آیا تا به حال با یک برنامه تیم ملی مخالفت داشته ایم؟

برانکو در ادامه درباره تشکر کی روش از سرمربیان لیگ برتری از جمله خود برانکو و  امیر قلعه نویی گفت: خیلی خوب است. شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟

خبرنگاران اعلام کردند در نظرسنجی برنامه نود ۵۶ درصد مخاطبان از کی روش راضی بودند. سرمربی پرسپولیس در واکنش گفت: خب کافی است. همین یک آمار است. من آمده ام کار کنم. نباید بجنگم و سپس صلح کنم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر پیشنهادات سایر تیم ها به وی از جمله الاهلی عربستان اظهار کرد: این کاملا طبیعی است که پیشنهاد دارم. من سه قهرمانی در کشورهایی که کار کرده ام داشته ام. طبیعی است من هم مثل بازیکنانم پیشنهاد داشته باشم. اما حالا در پرسپولیس هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره تاکتیک های فنی یحیی گل محمدی افزود: تیم پدیده در گذشته هم همینطور بازی کرد و خیلی خوب بود. آنها مقابل سپاهان و استقلال هم از همین روش استفاده کردند. با وجود اینکه خلعتبری از پدیده رفته اما این تیم رضایی را جذب کرده است و تیم خوبی دارند.

برانکو درباره جذب مدافع وسط افزود: نادری را جذب کردیم که می تواند در دفاع چپ هم بازی کند. از او خیلی راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان جدید تیمش و اینکه به نظر می رسد برای انتخاب ترکیب اصلی دردسر شیرینی داشته باشد، تاکید کرد: به این موضوع می گویند نگرانی شیرین. بازی های خیلی مهمی داریم. بازیکنان و نیمکت خیلی خوبی داریم. تیم‌مان ۱۱ نفر نیست. بین ۱۸ تا۲۲ نفر هستیم که تلاش می کنیم همه چیز بهتر شود.

برانکو در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) یادآور شد: من خودم مخالف این بحث بودم چون در زیبایی فوتبال تاثیر می گذاشت. اما به هر حال تکنولوژی است و به هر حال وارد فوتبال شده است تا در تصمیمات سخت به کمک داور بیاید.

وی درباره وضعیت بشار رسن گفت: او با تیم تمرین می کند تا شرایط را بسنجیم. به هر حال جریمه هایی هم برایش در نظر گرفته شده است.

سرمربی پرسپولیس در پایان بار دیگر درباره کمک داور ویدئویی اظهارنظر کرد و گفت: البته این شرایط فقط مختص به تجهیزات نمی شود. بلکه باید داوران نیز آموزش های لازم را ببینند تا تصمیم گیری شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.