رئیس‌جمهور ترکیه در سخنرانی با تاکید بر حمایت از نیکلاس مادورو گفت برخی تلاش دارند رئیس‌جمهور منتخب مردم ونزوئلا را از قدرت برکنار کنند.

اردوغان: عده‌ای می‌خواهند رئیس‌جمهور منتخب مردم ونزوئلا را کنار بزنند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در سخنرانی خود در جمع اعضای فراکسیون حزب عدالت و توسعه در پارلمان این کشور، گفت برخی تلاش دارند رئیس‌جمهور منتخب مردم ونزوئلا را از قدرت برکنار کنند.

او با تاکید بر حمایت از نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، گفت: شاهد آن هستیم که عده‌ای می‌خواهند رئیس جمهور منتخب مردم ونزوئلا را کنار بزنند.

رئیس جمهور ترکیه خطاب به مقامات آمریکایی گفت: آیا ونزوئلا یکی از ایالت‌های شماست؟ چگونه به یک رئیس جمهور منتخب می‌گویید از قدرت کنار برود؟ دموکراسی کجاست؟ 

اردوغان در بخشی دیگر از اظهاراتش به موضوع عملیات نظامی در شمال سوریه پرداخت و گفت: آمریکا طرح راضی‌کننده‌ای درباره ایجاد منطقه امن در شمال سوریه ارائه نکرده است.­ اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، ترکیه کنترل منطقه امن در شمال سوریه را در دست خواهد گرفت و به تنهایی در این‌باره عمل خواهد کرد. اگر تروریست‌ها ظرف چند هفته از منبج در سوریه نقل مکان داده نشوند، صبر ما پایان خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.