خراسان جنوبی-برای اجرای این طرح‌ها اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری و همچنین مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.

بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی، عمرانی، کشاورزی و دامپروری در بشرویه+ تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر،  ۱۱۹ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و دامپروری در شهرستان بشرویه، با حضور امام جمعه بخش ارسک، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل اجرای یک واحد آبنما در محور بشرویه دهستان رقه به پل لوله‌ای توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی با حجم ذخیره آب گیری به میزان ۲۵۰۰ متر مکعب با همکاری جهاد کشاورزی، یک واحد پرورش ماهیان زینتی با ظرفیت ۵۰۰۰ قطعه انواع ماهی‌های آکواریومی و زینتی با تسهیلات اعطایی از طرف دامپزشکی و ۱۱۵ طرح اشتغالزایی پرورش بزسانن از محل تسهیلات معرفی شده توسط کمیته امداد امام خمینی بود.

 در مجموع برای اجرای این طرح‌ها اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری و همچنین مشارکت بخش خصوصی هزینه شده و برای بیش از ۱۲۵ نفر شغل پایدار ایجاد شده و یک هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای این طرح‌ها بهره مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.