همدان- معاون اول رئیس جمهور گفت: تاریخ ایران موید آنست که ایران همیشه برای استقلال خود تلاش کرده و به کسی اجازه نخواهد داد که به او امر و نهی کند مردم ایران همیشه سرافرازند.

جهانگیری: ایران مجری دستور کسی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امشب در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد:  ایران در ۴ دهه گذشته به بلوغ رسیده است  و تدوین کننده راه آزادگی برای سایر ملت ها است.

وی با اشاره بر اینکه تاریخ ایران سرافرازی این ملت را ثابت کرده است، افزود: پیشرفت نظام در بخش های مختلف هم موید سرافرازی ایران است. اکنون در حوزه پزشکی به توانایی رسیدیم که نوین‌ترین روش های جراحی را اجرا می کنیم و پزشک خارجی در کشور نداریم ابتدای انقلاب پزشکان خارجی این خدمات را به مردم ارایه می‌دادند.

معاون اول رئیس جمهور از پر افتخار بودن دستاورد های انقلاب در ۴ دهه گذشته در آستانه دهه پنجم انقلاب گفت و افزود: همچنان باید برای افزایش پیشرفت ها و خود اتکایی و رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم؛ نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنیم. این تلاش مردم ایران پیامی جز این ندارد که مردم ایران مجری دستور کسی نیستند و روی پای خود ایستادند.

جهانگیری تاکید کرد:  مردم ایران با قدرت اراده و تلاشی که دارند هر مانعی را از مسیر توسعه و پیشرفت خود برمی دارند؛ اکنون موانعی که دشمنان ایجاد کردند یا خواهند کرد مانع این پیشرفت و توسعه نبوده و نخواهد بود. اکنون نظام اسلامی ایران با همه این دشمنی ها وکارشکنی‌ها به چنین دستاوردهای بزرگی در ۴ دهه گذشته در آغاز دهه پنجم انقلاب رسیده است.

 معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: ۲۴۲ طرح به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب با ۱۴۲ هزار میلیارد تومان بهره برداری یا بهره برداری خواهدشد  که ‌ ۵۰ درصد طرح به حوزه  انرژی(نفت و گاز) مرتبط است و بقیه هم مربوط به سایردستگاه هاست.

وی ادامه داد: شبکه‌های خارجی اصرار به القای وضعیت نامناسب کشور در این دهه دارند. دشمنان برای خوراندن این باور به فکر مردم ایران از هر روش استفاده می‌کنند. اما موفق نخواهندشد.

وی از سختی اجرای قانون بازنشستگی گفت و افزود: از اعتماد به جوانان متضرر نخواهیم شد موفقیت کشور در پس بهره مندی از نیروی جوانی دانش و توان جوانان است.

 وی همچنین به اهمیت استان در حوزه های مختلف و گردشگری هم پرداخت و افزود: این حق همدان است که پایتخت گردشگری آسیاست، کمتر شهری مانند همدان در آسیا سراغ داریم  که ویژگی‌ها بارزی در حوزه آثار تاریخی و گردشگری دارد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.