خراسان شمالی- سرهنگ حسین بدری جزئیات دستگیری کلاهبردار میلیاردی در فاروج را تشریح کرد.

کلاهبردار ۶ میلیاردی در فاروج دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه با ۶ میلیرد ریال کلاهبرداری در فاروج خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان که تحت پوشش کمیته امداد بوده است، مبنی بر اینکه فردی ناشناس با سوء استفاده از کد ملی وی طی ۴ سال گذشته اقدام به دریافت ۶ میلیارد ریال حواله تحت عنوان بارنامه نموده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین انجام تحقیقات لازم، موفق شدند متهم مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: متهم که برادر شاکی بوده با سوء استفاده از کد ملی وی و شباهتی که با شاکی داشته با مراجعه به کمیته امداد شهرستان فاروج اقدام به دریافت ۶ میلیارد ریال حواله تحت عنوان بارنامه کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از دستگیری برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف و اعلام کرد که مدت ۴ سال متوالی است که این اقدام را انجام می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس با قدرت با هنجارشکنان و افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند برخورد می کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

امداد رسانی پلیس به بیش از یک هزار مسافر گرفتار شده در برف و کولاک

سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی از امداد رسانی پلیس به یک هزار و ۵۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در محور های سطح استان طی دو روز گذشته خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی دو روز گذشته محورهای سطح استان با بارش شدید برف و باران و همچنین یخ زدگی معابر همراه بود که بلافاصله به جهت روان سازی ترافیک و همچنین امداد رسانی به مسافران و رانندگان، ماموران پلیس راه و دیگر عوامل امدادی به محور های برف گیر و پرتردد استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک به حدی بود که در روند تردد وسائط نقلیه مشکل جدی ایجاد کرده بود، افزود: با حضور ماموران پلیس راه و همچنین دستگاه های امدادی به حمدالله تا حدودی مشکل تردد رانندگان مرتفع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا با بررسی های بعمل آمده مشخص شد که ماموران پلیس راه استان با تلاش شبانه روزی و بی وقفه به یک هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و رانندگان عزیز گرفتار شده در برف و کولاک طی این دو روز امداد رسانی کرده اند.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه همچنین به ۱۰ دستگاه اتوبوس مسافربری که در سطح محور های استان گرفتار کولاک و برف شده بودند امداد رسانی کردند، یاد آور شد: مسافران این اتوبوس ها نیز با هماهنگی بعمل آمده تا بازگشایی کامل معابر به اماکن از پیش تعیین شده انتقال شدند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است، افزود: همکاران من در سطح حوزه استحفاظی چه در پلیس راه و چه در سایر یگان های انتظامی با تمام توان برای آرامش و آسایش شهروندان و مردم عزیز تلاش می کنند و به هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا مشکل خاصی در این رابطه ایجاد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.