قزوین_ حسن آصفی از افتتاح ۳ پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان قزوین با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد.

افتتاح ۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای همزمان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در قزوین

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در دهه فجر پیش بینی شده است که برگزاری مانور منطقه ای بهداشت و درمان اضطراری، افتتاح ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دانسفهان، افتتاح ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای آبیک، بازدید از مراکز پشتیبانی عملیات امداد و نجات منطقه ای در حال احداث انجیلاق، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و افتتاح ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای محمدیه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: در ساعت بعدازظهر امروز، بازدید از مانور منطقه ای بهداشت و درمان اضطراری در بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا در روستای شاهین تپه توسط علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال اححمر کشور صورت می‌گیرد.

آصفی یادآور شد: برای روز پنج شنبه نیز ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دانسفهان شعبه بویین زهرا و ساختمان پایگاه امدادو نجات جاده ای آبیک جنب مجتمع رفاهی بین راهی لاین شمالی بزرگراه قزوین _آبیک افتتاح می شود که برنامه های دیگری برای این روز نیز پیش بینی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: بازدید از مرکز پشتیبانی عملیات امداد و نجات منطقه ای در حال احداث انجیلاق شعبه آبیک، دیدار با مسئولان استانی (استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی) و شرکت در یادواره شهدای سال ۵۷ انقلاب اسلامی و افتتاحیه ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای محمدیه از جمله برنامه های پیش‌بینی شده روز پنج شنبه هفته جاری است.

وی خاطرنشان کرد: در صبح امروز مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در ۵ روستای شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.