با تلاش فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جان مادر باردار گرفتار در برف روستای شیزن تایباد نجات یافت.

نجات جان زن باردار گرفتار در برف روستای«شیزن»تایباد

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد اظهار کرد: با تلاش ماموران اورژانس ۱۱۵ شبکه بهداشت و درمان تایباد، پس از ساعت ها هماهنگی و تلاش طاقت فرسا در برف و سرما خوشبختانه جان مادر باردار در روستای شیزن شهرستان تایباد نجات پیدا کرد.

سید محمد موسوی افزود: در پی دریافت گزارش تلفنی بخشدار منطقه میان ولایت شهرستان تایباد مبنی بربارش برف در منطقه روستای شیزن و مسدود شدن مسیرهای ارتباطی و نیاز به امداد رسانی به یک مادر باردار که بعلت احتمال زایمان قریب الوقوع ،نیاز به بستری در بیمارستان را دارد هماهنگی های لازم جهت اعزام آمبولانس انجام شد .

وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت گزارش، پرسنل فوریت های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر مشهد ریزه به منطقه اعزام شدند و برای سرعت بخشیدن به انجام ماموریت با فرماندار و رییس اداره راه شهرستان تایباد هماهنگی لازم انجام شد تا نسبت به بازگشایی راه روستایی اقدام شودو بعد از رسیدن امبولانس اورژانس ۱۱۵ مشخص شد که ورودی جاده روستا شیزن به علت آب بردگی بسته شده است و امکان عبور و مرور توسط آمبولانس مهیا نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد تصریح کرد: پس از تلاش۳ ساعته تیم های فوریت های پزشکی وتیم های امدادی در محل مادر باردار به بیمارستان تایباد تحویل داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان  تایباد خاطر نشان کرد: بر اساس پیگیری های انجام شده حال عمومی مادر و نوزادش مطلوب است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.