معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در عرصه میدان شهدا خبر داد.

برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در عرصه میدان شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اجتماع بزرگ فاطمیون شنبه 20 بهمن ماه، با حضور هیات‌های مذهبی، عموم شهروندان و عزاداران از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی از ساعت 8:30 تا 11:30 برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به مشارکت شهرداری در برپایی این اجتماع، افزود: همچنین شهرداری نقش مشارکتی در برگزاری ویژه برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن دارد.

وی ضمن تشریح ویژه برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار کرد: فضاسازی خیابان امام رضا(ع) با نصب بیرق‌های مشکی به مناسبت ایام سوگواری، نصب پرچم‌هایی با تصاویر شهدای انقلاب اسلامی در میدان شهدا و ایجاد 3 ایستگاه توزیع اقلام فرهنگی تدارک دیده شده است.

دانایی ادامه داد: همچنین برپایی ایستگاه ویژه کودک و نوجوان و اجرای مسابقات فرهنگی با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی از دیگر اقدامات تدارک دیده شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برپایی 5 جایگاه در مسیر راهپیمایی، برپایی جایگاه اصلی سخنرانی در میدان 15 خرداد و نصب صوت مجهز در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری به مناسبت 22 بهمن ماه است.

وی با اشاره به مشارکت در برپایی 5 ایستگاه ریحانه بهشتی، اظهار کرد: همچنین برپایی 50 غرفه برای عرضه محصولات و برنامه‌های فرهنگی در مسیر خیابان امام رضا(ع) و فضاسازی ویژه در این مسیر، نصب 15هزار پرده پرچم جمهوری اسلامی و 10 هزار بادکنک و ارائه محصولات فرهنگی دیگر در نظر گرفته شده است.

دانایی به عطرافشانی و گل افشانی مزار شهدا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه پنج شنبه 18 بهمن ماه با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی و سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در جبل‌النور کوهسنگی و بهشت رضا(ع) برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین فضاسازی مزار شهدای کوهسنگی توسط شهرداری منطقه 8 مشهد و فضاسازی بهشت‌رضا(ع) توسط سازمان فردوس‌ها نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.