جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: در بودجه سال آینده و از محل صندوق توسعه ملی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون دلار برای تقویت بنیه دفاعی کشور اختصاص پیدا می کند.

اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰میلیون دلار برای تقویت بنیه دفاعی کشور در سال آینده

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «قدس آنلاین»، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق از محل صندوق توسعه ملی و با اذن مقام معظم رهبری به منظور تقویت بنیه دفاعی کشور یک میلیارد و ۵۰۰میلیون دلار  و برای آبیاری تحت فشار، آبخیزداری، آب رسانی روستایی و ریزگردها، خرید تجهیزات فنی و حرفه ای ، طرح های نوآوری جهاد دانشگاهی و صدا و سیما  یک میلیارد و ۲۰۰میلیون دلار در لایحه بودجه سال آینده اختصاص داد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: از طرفی دولت در لایحه بودجه سال آینده اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی و پژوهشی را  کاهش چشم‌گیری داده بود که کمیسیون تلفیق تصمیم گرفت تمام اعتبارات این دستگاه‌ها را افزایش داده و به میزان بودجه سال جاری در نظر بگیرد.
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: در بودجه سال آینده نرخ ارز برای واردات کالاهای اساسی ۴۲۰۰تومان و در سایر موارد نرخ ارز بر اساس سامانه نیما در نظر گرفته خواهد شد و شیوه استفاده و قیمت بنزین نیز در سال آینده نسبت به سال جاری بدون تغییر در نظر گرفته شد.   

رحیمی جهان آبادی اظهار داشت: بررسی بودجه سال ۹۸ در کمیسیون تلفیق به اتمام رسیده و در مرحله ارائه به صحن علنی می باشد که از زمان ارائه آن، نمایندگان ۱۰ روز زمان دارند تا پیشنهادات خود را درباره گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.