عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در افغانستان تلاش می‌کند که داعش را تقویت و در مرزهای خراسان مستقر کند ولی همانطور که در سوریه و عراق ، داعش شکست خورد در این جاهم شکست خواهند خورد.

آمریکا به دنبال ماجراجویی در مرزهای خراسان نباشد

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: به اعتقاد  آمریکایی ها، هم پیمانان اروپایی و بعضی هم پیمانان منطقه ای آنها  تحریم‌های اقتصادی و فشار به ملت ایران،باعث موجی نارضایتی و خیزش عمومی می شود؛به همین خاطر از سازمان منافقین حمایت می کنند تا آنها بتوانند اطراف ایران پایگاهی پیدا کرده و با استفاده از آن پایگاه ،نارضایتی در داخل کشور را مدیریت کنند. آمریکا در افغانستان تلاش می‌کند که داعش را تقویت و در مرزهای خراسان مستقر کند ولی همانطور که در سوریه و عراق ، داعش شکست خورد در این جاهم شکست خواهند خورد.
وی تصریح کرد: دولت ترامپ در راستای اقدامات جدید ضد ایرانی‌ اش کمک‌های خود به گروهک تروریستی منافقین را افزایش داده است و در حال احداث پایگاه‌های نظامی برای این گروهک تروریستی در کشورهای همسایه ایران همچون افغانستان می باشد . آمریکایی ها باید به این موضوع آگاه باشند که حتی اگر بخشی از مردم ایران در مقابل مسائل اقتصادی از حکومت رضایت نداشته باشند اما هرگز به دنبال منافقین  نخواهند رفت  زیرا چهره منافقین برای ملت ایران کاملاً شناخته شده است  و کشور ما ۱۷ هزار شهید ترور دارد .
کریمی قدوسی افزود: سرمایه‌گذاری  آمریکایی ها و رژیم آل سعود روی منافقین آب در هاون کوبیدن است،کشورهای همسایه قطعاً با گروه‌های تروریستی همکاری نخواهند کرد و در همسایگی خودشان پایگاه به آنها نخواهند داد از طرفی آمریکایی ها به دنبال استمرار بحران در منطقه هسنتد و پس از شکست داعش در سوریه و عراق می خواهند گروه تروریستی دیگری را به منطقه بیاورند که این موضوع به سود هیچ کدام از کشورهای منطقه نمی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.