یزد - همزمان با ششمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، ۲۶ پروژه مخابراتی و همراه اول با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۹ میلیارد ۲۴۵ میلیون ریال در شهرستان تفت به بهره برداری رسید.

۲۶پروژه ‌مخابراتی در شهرستان تفت به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، همزمان با ششمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، ۲۶ پروژه مخابراتی و همراه اول شهرستان تفت با حضور طالبی استاندار یزد، دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت، زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان و مدیران محلی و استان در مرکز مخابراتی امام حسین(ع) این شهرستان به بهره برداری رسید.  

در ابتدای این مراسم کمال دهقانی فیروز آبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ۴۰ ساله مخابرات به مردم استان گفت: در این آیین فرصت را غنیمت شمرده و از تلاش مدیران و مجموعه مخابرات که در افتتاح این پروژه ها نقش بسزایی داشتند قدردانی می کنم.

زیرساخت‌های مخابراتی از شاخص‌های اصلی در سطح دنیا محسوب می‌شود

 در ادامه طالبی استاندار یزد ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به حاضران اظهار داشت: امروزه بحث مخابرات و زیرساخت‌های مخابراتی یکی از شاخص‌های اصلی در سطح دنیا محسوب می شود و مخابرات منطقه یزد با کمک و همکاری نیروهای متخصص و کارآمد جز استان های برتر در زمینه های خدمت رسانی به مشترکین است.

وی بر ضرورت پوشش تلفن همراه در کل استان تاکید و ضمن اظهار امیدواری در مورد ادامه روند مطلوب فعالیت های مخابراتی آن را عاملی برای توسعه و پیشرفت استان دانست.

در این مراسم همچنین زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد، گزارش مبسوطی از عملکرد مخابرات شهرستان تفت و پروژه‌های در دست افتتاح این  شهرستان پرداخت و افزود: ۲۶ پروژه مخابراتی وهمراه اول در شهرستان تفت با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۹ میلیارد ۲۴۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت : شهرستان تفت در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت ، تلفن همراه و تلفن ثابت روستایی در سطح استان یزد رتبه نخست را دارد.

در این آیین افزایش تکنولوژی ۳G، ، ارتقا تکنولوژی سایت هایGSM  روستایی یزد به شبکه همراه پروژه های مهم مورد بهره برداری بود که افتتاح شد.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.