رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی روز ۲۲ بهمن ماه در مشهدمقدس مشخص شد.

تمهیدات ترافیکی ۲۲ بهمن در مشهدمقدس اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محمدباقر سلیمی با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی روز ۲۲ بهمن ماه در مشهدمقدس مشخص شد، گفت: در روز  ۲۲  بهمن ماه از ساعت 9 صبح راهپیمایی امت حزب الله در میدان 15 خرداد مشهد آغاز و از خیابان امام رضا(ع) تا میدان بیت‌المقدس و در نهایت حرم مطهر رضوی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مسیر حرکت برادران در ضلع شرقی و خواهران در ضلع غربی بولوار در نظر گرفته شده و تشرف برادران به حرم منور رضوی از باب الرضا و خواهران از باب الجواد(ع) است.

وی بیان کرد: در این طرح تمهیدات ویژه ترافیکی برقرار است، پارک وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد 22 بهمن ماه تا پایان مراسم در طول مسیر رینگ میدان 15 خرداد و مسافت 50 متری در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا(ع) تا میدان بیت‌المقدس، رینگ میدان بسیج و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور و رینگ میدان بیت المقدس و در دو سمت خیابان ممنوع است.

سلیمی گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نیز از تردد وسایل نقلیه در بولوار جمهوری اسلامی تا میدان 15 خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فدائیان اسلام تا میدان 15 خرداد، تقاطع بیسیم، طول خیابان بهار تا میدان بسیج بلوار خرمشهر تا میدان 15 خرداد، تقاطع اندرزگو تا میدان بیت المقدس و میدان عدل امام تا میدان 15 خرداد جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس راهور ضمن ارائه خدمات و اجرای تمهیدات ترافیکی و برقراری نظم و امنیت، دوشادوش مردم در حماسه بزرگ راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.