شهردار مشهد مقدس گفت: ۱۲۰ پروژه شهری مشهد به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۲۰ پروژه شهری مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلایی ظهر امروز در آئین افتتاحیه زورخانه رستم دستان و رونمایی از یادمان شهدای انقلاب اسلامی و 118 پروژه شهری در مشهد اظهار داشت: امروز چند اتفاق همزمان در حال وقوع است، اول گرامی داشت سه شهید بزرگوار دی ماه سال 57 که یاد آن‌ها را گرامی می‌داریم.

وی افزود: همچنین افتتاح زورخانه رستم دستان که این قبیل پروژه‌ها همواره مورد اهتمام شورای اسلامی شهر و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تاکید به احیای سنت‌های ملی و آیین‌هایی که در آن اخلاق، انسانیت و جوان مردی متبلور بوده است.

کلایی با اشاره به اینکه در تمام مناطق شهری رویکرد واحد شهرداری خدمت به مردم است ادامه داد: همزمان با این پروژه، 119 پروژه دیگر در مناطق مختلف شهر که از مشکلات مردم را حل می‌کند یا خدمت جدیدی ارائه می‌دهد یا تکمیل کننده خدماتی است که از قبل انجام شده‌اند با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان ایجاد شده است.

شهردار مشهد مقدس در ادامه تصریح کرد: وظیفه شهرداری مشهد به عنوان عامل اجرایی به کار گرفتن تمامی توان خود در پروژه‌های نیمه تمام که مطالبه مردم است و احداث پروژهای جدید برای رفاه هرچه بیشتر شهروندان است؛ سال 98 سال بسیار پر کاری برای ما خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه های مختلف حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی، عمران، خدمات شهری سال پر کاری خواهیم داشت و نتایج آن اعتماد و رضایت خاطر هر چه بیشتر مردم نسبت به مدیریت شهری خواهد بود.

شهردار مشهد مقدس در ادامه اظهار داشت: باید از تمام کسانی که برای این 120 پروژه و در این مسیر زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و تشکر ویژه از شورای شهر که علاوه بر وظایف تقنینی و نظارتی کمک حال فکری ما هم هستند و در یک تقسیم کار نانوشته اوضاع مختلف مدیریت شهری را پیگیری می‌کنند.

کلای خاطرنشان کرد: بارزترین ویژگی شورای پنجم شهر اتصال به بدنه مردم و انتقال درست، به‌جا و اولویت‌بندی شده نظرات مردم و مطالبات آن‌ها به بدنه مدیریت شهری است که انصافا این هم جای تشکر ویژه را می‌طلبد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.