۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 643459

اگر رئال مادرید همواره به عنوان باشگاهی که خریدار ستاره هاست شناخته می‌شود، در چند سال اخیر این روند به کلی دچار تغییر شده است.

بارسا ۳۸۳ میلیون بیش از رئال هزینه کرده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ۶ سال از خرید  بیل در سال ۲۰۱۳ با ۱۰۱ میلیون یورو که گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ در زمان خود بود گذشته است. پس از او رئال ۸۰ میلیون یورو برای خامس پرداخت کرد و ۴۵ میلیون یورو به فلامنگو برای جذب وینیسیوس پرداخت. بخشی از دلیل اینکه فلورنتینو پرز تلاش کرده سبک خریدهای رئال را تغییر دهد، این است که باشگاه به ۵۷۵ میلیون یورو برای بازسازی برنابئو نیاز دارد و از همین رو سعی بر تامین این هزینه دارد.

بارسلونا اما به این روند ادامه داده و هر سال بیش از سال گذشته خرید انجام داده است. از سال ۲۰۱۴، بارسا ۳۸۴ میلیون یورو بیش از رئال مادرید هزینه کرده است. آنها ۲۲۲ میلیون یورو از فروش نیمار درآمد داشته اند ولی ۱۶۰ میلیون یورو برای دمبله و ۱۴۵ میلیون یورو برای کوتینیو پرداخت کرده اند. آنها همچنین مالکوم را با ۴۱ میلیون یورو، لانگله را با ۳۶ میلیون یورو و آرتور را با ۳۱ میلیون یورو خریداری کرده اند.

اتلتیکومادرید نیز با ۵۷۷ میلیون یورو هزینه در این ۵ سال، نسبت به رئال که ۴۹۳ میلیون یورو هزینه کرده، تیم پرخرج تری بوده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.