تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی باید خود را برای دیدارهای بعدی خود آماده کند که وضعیت سرپرست و سرمربی این تیم مشخص نیست.

وضعیت نامشخص در پارس جنوبی؛ تارتار حاضر به بازگشت نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اتفاقات فراوانی را به دلیل مشکلات مالی تجربه کرد.

لغو پرواز بازیکنان این تیم برای سفر از جم به تهران، باعث شد مهدی تارتار سرمربی و عبدالرحیم خطیب سرپرست پارس جنوبی در واکنش به تکرار اتفاقاتی که با مشکلات مالی سر و کار دارد، از بازیکنان خداحافظی و تیم را ترک کنند.

روز گذشته (سه‌شنبه) بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مصاحبه‌ای، گفت که تارتار و خطیب حق دارند از اتفاقات ناراحت باشند، اما در تیم حضور خواهند داشت. با این حال مدیران باشگاه تاکنون نتوانسته‌اند آنها را راضی کنند.

از سوی دیگر مهدی تارتار همچنان پای حرف خود مبنی بر اینکه «تا مشکلات مالی باشگاه حل نشود، به پارس جنوبی برنمی‌گردد» ایستاده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار باشگاه محبوب استان بوشهر است.

طبق برنامه قبلی قرار است تمرینات پارس جنوبی برای دیدار با نفت مسجدسلیمان از فردا آغاز شود، اما با شرایط موجود بعید است مهدی تارتار در این تمرین حضور یابد و باید دید در روزهای آینده، چه اتفاقاتی در پارس جنوبی جم رخ خواهد داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.