قزوین_ علی فرخزاد گفت: محرومیت های مناطق مختلف قزوین در طول ۴۰ سال اخیر مرتفع شده است.

محرومیت‌های مناطق قزوین در طول ۴۰ سال اخیر مرتفع شده است

گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ظهر روز پنجشنبه در نشست خبری مدیران عمرانی و زیربنایی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از محرومیت ها و کمبودهای مناطق مختلف استان در ۴۰ سال مرتفع شده است و امروز در سایه توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی شاهد توسعه مطلوب تمامی مناطق روستایی و شهری در سطح استان بعد از انقلاب اسلامی هستیم.
فرخزاد افزود: در ۴۰ سال انقلاب اسلامی همواره شاهد اقدامات با ارزش در بخش های مختلف از جمله بخش های عمرانی بوده ایم و رشد مناسبی در این بخش صورت گرفته است.

معاون عمرانی هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، طراحان و مجریان متخصص در تمام استان های کشور حضور دارند و این در حالی است که قبل از انقلاب، به علت عدم نیروی متخصص حوزه های عمرانی، واسبتگی به نیروهای متخصص وجود داشت.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف از جمله حوزه بهداشت اشاره کرد و گفت: در این بخش، امید به زندگی از ۵۶ سال به ۷۶ سال رسیده است و رشد مناسبی را شاهد بوده ایم.

فرخزاد تصریح کرد: همچنین اتفاق های مناسبی در حوزه آزادراه ها صورت گرفته به گونه ای که میزان آزادراه ها امروز به ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر در مقایسه با گذشته (۱۳۷ کیلومتر) است.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: در حوزه خطوط ریلی نیز پیشرفت هایی صورت گرفته است به گونه ای که در ۴۰ سال خطوط ریلی کشور از چهار هزار و ۳۰۰ کیلومتر به ۱۱ هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بخشی از این خطوط مربوط به راه آهن قزوین_ رشت و دو خطه شدن خط آهن قزوین - تهران و قزوین - زنجان بوده است.


فرخزاد مطرح کرد: روستاهای استان قزوین نیز در طول چهل سال پیشرفت خوبی داشته است و امروز تمام روستاهای بالای ۲۵ خانوار استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مدیران مسئول رسانه ها و فعالان رسانه ای حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.