زنجان- سرهنگ رحیم جهانبخش گفت:رسانه ها صدای آرامش را به گوش مردم برسانند.

 افزایش ۶۰درصدی جرایم فضای مجازی در استان زنجان

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست خبری پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) با اشاره به نتایج نظرسنجی های صورت گرفته در حوزه مسائل امنیتی استان زنجان تاکید کرد :مزاحمت برخی موتورسیکلت سواران متخلف، عدم رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی توسط برخی ،برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر ،جمع آوری معتادان متجاهر از مواردی است که مردم درخواست دارند در سطح استان پلیس بیشتر توجه کند .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزش قوانین راهنمایی ورانندگی گفت:در بحث راهنمایی ورانندگی ما نیاز به فرهنگ سازی داریم در این حوزه اقدامات سلبی بر عهده پلیس می باشد اما اقدامات ایجابی و فرهنگی که توسط این فرماندهی صورت گرفته بیش از اقدامات سلبی است.

سرهنگ رحیم جهانبخش گفت:در زمینه مبارزه با مواد مخدر در سالجاری در سطح استان بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۵۷۳ توزیع کننده موادمخدر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت بیش از ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سطح استان کشف که این میزان در مقایسه با مدت مشابه بیش از صد در صد رشد داشته است .

وی افزود : انواع کالاهای قاچاق در سالجاری در سطح استان به ارزش ۴۵۴ میلیارد ریال کشف که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است .

وی با اشاره به تماس مردم با سامانه ۱۱۰ تصریح کرد :در سالجاری ۲۴۰ هزار نفر با پلیس تماس وخدمات دریافت کرده اند که این امر نشان می دهد پلیس پناهگاه مردم است .

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : امسال جرایم فضای مجازی ۶۰ درصد در استان افزایش یافته است که ۱۷۱ درصد مربوط به جرایم مالی است ودر کل ۸۹ درصد جرایم فضای مجازی دراستان زنجان کشف شده است.

سرهنگ رحیم جهانبخش با بیان اینکه برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه فضای مجازی از طریق پلیس فتا استان ۷۲ درصد رشد داشته است تاکید کرد: در مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان تلاش خواهیم کرد امنیت مطلوب وشایسته ای را در خور پایتخت شور وشعور حسینی ارائه دهیم .

این مسئول یاد آور شد: احساس امنیت در بین مردم از اهداف نیروی انتظامی است که از طریق رفع تهدیدات امنیتی حاصل می شود و در این زمینه رسانه ها می توانند صدای امنیت را به گوش مردم برسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.