مازندران- همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عملیات اجرایی و بهره برداری از ۴ پروژه سرمایه گذاری و توسعه ای در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در بندر امیرآباد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد اطلاعات و اخبار بندر امیرآباد، با حضور محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عملیات اجرایی یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه های توسعه ای و عمرانی در بندر امیرآباد کلید خورد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم با بیان اینکه پروژه های بندر امیر آباد بصورت قرارداد بلند مدت و با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم اتفاق می افتد.

راستاد با اشاره به اینکه رویکرد بندر امیرآباد توسعه پسکرانه بندری در کنار فعالیت های حمل و نقل دریایی و لجستیکی است، افزود: رویکرد ایجاد مراکز صنعتی و تولیدی در پسکرانه بندر امیرآباد می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق  اقتصادی منطقه داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه بندر امیرآباد با سرعت به سمت تبدیل شدن به بندر نسل سومی گام بر می دارد، اضافه کرد: بنادر نسل سوم، صرفا مکانی برای تغییر شیوه حمل و نقل نیستند و فرصت همزمانی را جهت فعالیت های ارزش افزوده تولیدی فعال کرده اند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه پسکرانه یکهزار و ۶۰ هکتاری بندر امیرآباد، ظرفیت و پتانیسل لازم را برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد، از تکمیل شدن تعداد دیگری از واحد های تولیدی در این بندر در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، از آغاز عملیات اجرایی سیلوی غلات، مخازن روغن خوراکی و ساخت بلندینگ مواد نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خبر داد.

سیاوش رضوانی افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مخازن نگهداری فرآورده های نفتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.