حجه الاسلام شیخ علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت بشرویه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) پس از رحلت پدر بزرگوارش آقا رسول الله اولین پرچمداری بود که علیه انحرافات جبهه نفاق مبارزه کرد.

حضرت فاطمه زهرا(س) پس از رحلت رسول خدا پرچمدار مبارزه با انحرافات بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,​؛"حجت الاسلام شیخ علی اکبر حدادیان" امام جمعه موقت بشرویه در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران انقلابی و در محل مصلای نماز مسجد جامع میدا برگزار شد؛ با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: پیامبر خدا (ص)همیشه دست به درگاه خداوند بلند می‌کرد و در باره فرزندانش می فرمود؛ خدایا اینها اهل بیت من و بهترین مردم نزد من هستند؛ و احترام خاصی را برای حضرت فاطمه زهرا(س) قائل بود.

 وی با اشاره به سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)هم گفت: در روایات اسلامی آمده است که هر زنی که نماز بگذارد و حج انجام دهد و زکات بپردازد و از شوهر خود اطاعت نموده و ولایت آقا امیرالمومنین علی علیه السلام را بپذیرد؛ در قیامت مورد شفاعت حضرت زهرای مرضیه(س) قرار خواهد گرفت.

 امام جمعه موقت بشرویه در مقام حضرت زهرا (س) با اشاره به احادیث مستند هم گفت: نقل شده که حضرت محمد(ص) خطاب به امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود: علی جان فاطمه پاره تن من است و هر کس به اوبدی کند به من بدی کرده و هر کس او را ناراحت کند مرا ناراحت کرده پس با او مهربان باش و بدان که حسن و حسین فرزندان من هستند و هر کس آنها را دوست داشته باشد مرا دوست داشته و هرکس به آنها دشمنی کند به من دشمنی کرده است.

 حجت الاسلام حدادیان امام جمعه موقت بشرویه؛ در خطبه دوم نماز با توصیه به نمازگزاران به رعایت اخلاق اسلامی و تقوا گفت: یکی از سیره های زندگی حضرت زهرا (س) خوش اخلاقی و رفتار محبت آمیز بود که از پیامبر خدا(ص) به او به ارث رسیده بود؛ و آن حضرت در حمایت از ولایت و امامت نمونه و الگو نداشت؛ تا جایی که جان خود را در این راه فدا کرد .

وی گفت: متاسفانه پس از رحلت پیامبر خاتم (ص)جریان نفاق و فتنه ؛ مسیر خلافت را تغییر داد و تنها فاطمه زهرا سلام الله علیها بود که علیه این جریان و انحرافات پیش آمده در مسیر ولایت و خلافت به افشاگری پرداخت.

 امام جمعه موقت بشرویه در ادامه خطبه دوم با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هم گفت: علیرغم تمام فتنه اگیزی های  دنیای استکبار و مزدوران داخلی آنان که علیه این نظام ولایی براه انداختن؛ انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را با شکوه هر چه تمام تر برگزار کرد؛و انشالله مردم با حضور حماسی و تماشایی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری به رخ جهانیان خواهند کشید .

وی از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست با حضور حماسی و با نشاط خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر فتنه ها و توطئه های دشمنان این نظام را خنثی کرده  و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان بزنند.

 خطیب جمعه این هفته با اظهار گلایه مندی از ضعف مدیریت برخی دستگاه‌های اجرایی هم گفت :برخی مدیران به دلیل عدم توانایی در حل مشکلات مردم زمینه دلسردی آنان را از نظام اسلامی رقم می زنند؛که قطعاً مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی این سوء مدیریت ها را به پای نظام و حاکمیت اسلامی نمی گذارند؛ و با ایجاد وحدت ؛همدلی و همراهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت کرده و انشالله در راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن بار دیگر با مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی علیه تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.