نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب مسئولان باید تلاش خودشان را بیشتر کنند.

مردم ایران به بلوغ سیاسی دست پیدا کرده اند

محمد دهقانی نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین، اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب، ملت ایران بیش از همه زمان‌ها به یک بلوغ سیاسی بی‌نظیر دست پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: علی رغم فشارهایی که آمریکا و دشمنان انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته بر کشور تحمیل کرده‌اند اما همه آمارهای جهانی که توسط موسسات معتبر انجام شده است نشان می دهد در  عرصه‌های مختلف رتبه‌های ایران  غرور آفرین می باشد.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: انقلاب اسلامی ایران با عمری ۴۰ ساله در زمینه علمی، اقتصادی، فرهنگی، مهندسی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی، قدرت نظامی و قدرت نرم و سخت، بر اساس آماری که از سازمان‌های مطالعاتی وابسته به سازمان ملل و حتی سازمان‌های اروپایی و آمریکایی تهیه و منتشر شده است ، در بیشتر موارد جزء ۲۰ کشور اول دنیا است و حتی در موردی مانند اقتصاد جزو ۷ اقتصاد برتر دنیا هستیم. 
دهقانی ادامه داد: بعد از انقلاب توانستیم از وابستگی نجات پیدا کنیم و کشورمان امروز کاملا مستقل است ، امروز از نظر علم و فناوری به جایی رسیدیم که آمریکا می‌خواهد جلوی ایران را از نظر پیشرفت و امکانات بگیرد اگرچه  این وضعیت از پیشرفت ، ملت ایران را قانع نمی‌کند و در آغاز دهه پنجم انقلاب مسئولان باید تلاش خود را در همه عرصه ها در جهت آرمان‌ها و اهداف انقلاب افزایش دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.