قزوین_ مردم قزوین در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به سوگ عزا نشستند.

مردم قزوین در غم شهادت دخت پیامبر به سوگ نشستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ مراسم عزاداری این حضرت امروز شنبه با حضور گروه های مختلف مردم در مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان قزوین در حال برگزاری است.

مردم دوستدار اهل بیت (ع) و ولایتمدار استان قزوین، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی بیرق های عزا و سیاه پوش کردن شهرها و مساجد و حسینیه ها، در غم و اندوه شهادت این حضرت به سوگ عزا نشستند و عشق و ارادت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دادند.

مسئولان از جمله استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در استان نیز امروز با حضور و شرکت در مراسم های عزاداری، به عزاداری پرداختند که مداحی و سینه زنی و سخنرانی روحانیون در خصوص سیره و شهادت حضرت زهرای مرضیه از برنامه های این مراسم بود.

همچنین امروز و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، حرکت دسته جات عزاداری در برخی از خیابان های استان به سمت آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین صورت گرفت.

برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در کانون های مساجد قزوین و برگزاری محفل انس با قرآن، نمایشگاه و مسابقه کتابخوانی به همین مناسبت در کانون های مساجد و برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از سوی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با سخنرانی حجت الاسلام فنایی در مسجد شیخ الاسلام از جمله برنامه های استان قزوین در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.