همزمان با سالروز شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) اجتماع عظیم عزاداران فاطمی روز شنبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین در این اجتماع عظیم که از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز آغاز شد و با حرکت عزاداران به سمت حرم رضوی تداوم یافت، انبوهی از ارادتمندان به اهل ‌بیت عصمت و طهارت(ع) با گردهم آمدن در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

نوای یا زهرا، نوحه خوانی و مرثیه سرایی در سوگ دخت نبی مکرم اسلام (ص) صحنه هایی از حزن و اندوه در بین زائران و مجاوران حرم منور رضوی را خلق کرد و آنها با قلوبی شکسته بر مظلومیت یاس نبوی اشک ماتم ریختند.

در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه خوانی و مرثیه ‌سرایی در رثای ام الائمه حضرت زهرای مرضیه (س) پرداختند.

در این مراسم که با حضور مسئولان استان خراسان رضوی همراه بود، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و در جمع عزاداران اجتماع عظیم فاطمیون به ایراد سخن پرداخت.

همچنین مراسم سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر (س) در تمامی شهرها و روستاهای استان پهناور خراسان رضوی برگزار شد و هزاران عاشق و دلباخته در رثای شهادت دخت گرlمی محمد مصطفی (ص) همسر علی مرتضی(ع) و مادر ائمه (ع) اشک ریخته و به عزاداری پرداختند

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.