"راجا ناصر عباس جعفری" گفت: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر است که سرنوشت منطقه را تغییر داد.

 انقلاب اسلامی ایران یک تفکر است که استکبار قادر به سرکوب آن نیست

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: انقلاب اسلامی ایران سرنوشت منطقه را تغییر داد.

وی افزود: انقلاب ایران سبب تقویت جنبش‌های اسلامی در سراسر جهان شد.

جعفری اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران نسل جوان در کشورهای مختلف از جمله پاکستان با تشکیل گروه‌های سیاسی و مردمی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی گفت: در واقع انقلاب اسلامی ایران به ریشه تمام تشکل‌های اسلامی در منطقه و پاکستان تبدیل شده است.

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین تصریح کرد: وحدت بین مسلمانان یکی از آثار بابرکت انقلاب اسلامی ایران بود که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نتیجه مجاهدت و تلاش بی‌وقفه امام خمینی (ره) است که نام ایشان همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.

علامه جعفری اظهار داشت: استکبار جهانی برای سرکوب کردن نهضت انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی کواهی نکرد اما امام خمینی(ره) با توکل بر خدا توانستند این حرکت مردمی را به پیروزی برسانند.

وی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی ایران بیشتر علما دین را از سیاست جدا می‌دانستند اما امام خمینی (ره) ثابت کردند که می‌توان همزمان با حرکت در مسیر سیر و سلوک معنوی سیاست اسلامی را اجرا کرد.

جعفری گفت: در حال حاضر وظیفه ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است که با توجه به دسیسه‌های بین المللی کاری بسیار دشوار است.

وی افزود: جنجال رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی ایران به اوج خود رسیده و دشمنان تلاش می‌کنند امام خمینی (ره) و رهبر معظم را شخصیت‌هایی معرفی کنند که به دنبال کسب قدرت هستند.

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین بیان کرد: در گذشته گفته می‌شد انقلاب اسلامی نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد و با جنگ عراق علیه ایران تلاش شد که این نهضت مردمی در نطفه خفه شود.

وی افزود: با وجود تلاش دشمنان وحدت کلمه و اتحاد مردم ایران ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران پایدار خواهد ماند.

جعفری تأکید کرد: بیداری اسلامی در کشورهای عربی و سایر جنبش‌ها با الگو گرفتن از ایران فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: تربیت نسل انقلابی بسیار دشوار است اما امام خمینی(ره) در این زمینه موفق عمل کردند.

علامه جعفری ادامه داد زمانی که شاه ایران از امام خمینی (ره) سوال کرد که سربازان شما کجا هستند که می‌خواهید انقلاب کنید ایشان پاسخ داد سربازان من در گهواره ها هستند.

دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان گفت: نمی‌توان اثرات انقلاب اسلامی ایران در لبنان، سوریه، یمن و پاکستان را کتمان کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.