۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 643705

سردار آزمون در اولین جلسه تمرینی تیمش، زنیت پیترزبورگ روسیه با استقبال هم تیمی هایش به تمرین پرداخت.

تصاویر سردار آزمون در تیم جدیدش

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  سردار آزمون با درخشش چند وقت اخیر خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ توجه باشگاه زنیت پیترزبورگ روسیه را جلب کرد و درنهایت با این تیم روسی به توافق رسید.

سرگئی سماک سرمربی زنیتی‌ها با آنالیز کامل بازی‌های آزمون چه در لیگ روسیه و چه در جام ملت‌های آسیا، او را از روبین کازان به خدمت گرفت تا جانشینی مناسب و مطمئن برای آلکساندرکوکورین باشد. حالا سماک با در اختیار داشتن زوج حمله زهرآگین با حضور آزمون، مقابل فنرباغچه ترکیه در لیگ اروپا وقت خودنمایی دوباره دارد.

 سردار آزمون که در زنیت چند تن از هم تیمی‌های سابق خود در روستوف را کنارش می‌دید احساس غربت نداشت و خیلی سریع با سایر بازیکنان گرم گرفت. علاوه بر این برخورد سایر بازیکنان زنیت از جمله آرتم زوبیا ستاره تیم ملی روسیه و گلزن اول این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ با آزمون خوب بود.

زوبیا زوج جدید سردار آزمون در تیم زنیت، در حاشیه اولین جلسه تمرینی سردار آزمون استقبال گرمی از خرید جدید باشگاه داشت که باعث حیرت تمام حاضران شد. آزمون ضمن آشنایی قبلی با زوبیا دست در دست با وی وارد زمین شد تا طبق سنت قدیمی تیم خود را به همراه دیگر خرید جدید باشگاه برای عبور از تونل وحشت بازیکنان قدیمی آماده کند.

تصاویر سردار آزمون در تیم جدیدش+ عکس

تصاویر سردار آزمون در تیم جدیدش+ عکس

تصاویر سردار آزمون در تیم جدیدش+ عکس

تصاویر سردار آزمون در تیم جدیدش+ عکس


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.