خراسان جنوبی- در نهمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی بهره برداری از سه پروژه شاخص عمرانی و دامپروری در بشرویه آغاز شد.

 بهره برداری از پروژه های شاخص در شهرستان بشرویه

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ​در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره برداری از پروژه شاخص عمرانی, خدماتی و دامپروری با حضور معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

 این پروژه ها شامل مجتمع پرورش شترمرغ گوشتی و مولد با مشارکت بخش خصوصی است که برای راه‌اندازی آن نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه شده که مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان آن به صورت تسهیلات اعطایی پرداخت شده است.

 با راه اندازی این مجتمع در هر دوره تولید، ۱۵۰ قطعه شترمرغ پرورش داده می شود که برای ۲۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

 همچنین بهره برداری از بوستان فجر در شهر بشرویه از پروژه های دیگر افتتاحیه این روز بود که توسط شهرداری بشرویه در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و اعتباری نزدیک به یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از محل کمک‌های دولتی و شهرداری بشرویه احداث شده است.

 در ادامه افتتاح پروژه های امروز, بهره‌برداری از آموزشگاه مشارکتی مرحوم خیر نیک اندیش حاج میرزا عباس سالار صادقی بود؛ که در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۱۶ متر مربع و با زیر بنای ۷۰۹ مترو در دو طبقه احداث شده که برای ساخت این واحد آموزشی مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان توسط خیرین نیک اندیش مرحوم سالار صادقی و همچنین همکاری اداره کل نوسازی

و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در بخش حصار کشی و محوطه سازی هزینه شده و مورد بهره برداری دانش آموزان قرار گرفته است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.