تولیت آستان قدس رضوی گفت: سامانه جامع ارتباطات مردمی 138 بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آستان قدس رضوی است که امیدواریم رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.

تقویت نظارت مردمی بر آستان قدس رضوی با راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی 138

به گزارش قدس آنلاین  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی  در حاشیه افتتاح مرکز جامع ارتباطات مردمی و رونمایی از برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال زایی آستان قدس رضوی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های این نهاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه تلفنی 138 زمینه ارتباط زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) با آستان قدس رضوی را از اقصی نقاط ایران و جهان اسلام فراهم می‌کند.

وی بارگاه منور حضرت رضا(ع) را قبله دل‌های عاشق و متعلق به همه مسلمانان در سراسر دنیا خواند و افزود: ممکن است زائران در رابطه با نحوه اداره امور در آستان قدس رضوی سؤالات، انتقادات و پیشنهاداتی داشته باشند که با راه‌اندازی مرکز جامع ارتباطات مردمی، زمینه طرح این مسائل فراهم شده است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی باید انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران را تا رسیدن به نتیجه پیگیری ‌کند و فقط به برقراری ارتباط و دریافت نظرات اکتفا نشود.

وی از تلفن ملی 138 به عنوان بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آستان قدس رضوی یاد کرد و گفت: امیدواریم این سامانه بتواند ارتباط مردم را با بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی تسهیل کند و رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه به برخی از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی آستان قدس رضوی در مناطق کم‌برخوردار کشور اشاره کرد و افزود: ساخت مجتمع‌های چندمنظور فرهنگی و خدماتی به منظور استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در برخی از استان‌ها مانند خراسان شمالی و کرمان آغاز شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ساخت مجتمع‌های چندمنظوره در استان‌های خوزستان، قم و زنجان هم به عنوان نماد توجه آستان قدس رضوی به مردم در سراسر کشور در دستورکار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.