برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که شکست مقابل فولاد خوزستان سرخپوشان را از دستیابی به اهداف‌شان دور نمی‌کند.

برانکو : شکست مقابل فولاد ما را در رسیدن به اهداف‌مان متزلزل نمی‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. این بازی همیشه سخت بوده است، جدا از جایگاه دو تیم در جدول. به تیم فولاد بابت برد تبریک می‌گویم و برای ما هم باید اولین شکست رقم می‌خورد.

شکست مقابل فولاد ما را از رسیدن به اهداف مان متزلزل نمی‌کند
وی در ادامه افزود: این اولین شکست ما در فصل جاری است، اما این شکست آن‌طور نخواهد بود که ما را از رسیدن به اهداف‌مان متزلزل کند. اگرچه ما باختیم، اما هفت هشت موقعیت را در نیمه دوم از دست دادیم. با این حال فقط به تیم میزبان بابت کسب این برد تبریک می‌گویم.

جای شجاع در ترکیب ما خیلی خالی بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه غیبت شجاع خلیل‌زاده تأثیرگذار بود یا نه، اظهار داشت: شجاع دفاع وسط استاندارد ماست. بازیکنی که در حد تیم ملی است و طبیعی است در چنین مسابقه‌ای جای او برای ما خیلی خالی بود.

از عملکرد نادری راضی‌ام
برانکو درباره عملکرد محمد نادری و پنالتی که داور اعلام کرد،‌ گفت: این اولین بازی او بود، آن هم در زمینی بسیار سخت. از کار او راضی هستم. درباره پنالتی هم نمی‌خواهم نظری بدهم و بعداً باید ببینیم پنالتی بود یا نه.

نمی‌دانم گل فولاد آفساید بود یا نه
وی در خصوص اینکه آیا تصمیم داور که گل فولاد را آفساید اعلام کرد را تأیید می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم آفساید بود یا نه.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.