قزوین_ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار و انقلابی استان قزوین امروز با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با فریادهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا، چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

چهل سالگی انقلاب در قزوین جشن گرفته شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امروز دوشنبه  ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی چهل ساله شد و چهار دهه عمر با برکت خود را با حضور مردم جشن گرفت.

در چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح امروز راهپیمایی باشکوه مردم قزوین همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شد و مردم ولایت مدار و انقلابی استان قزوین با حضور گسترده و حماسی خود، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ولایت مدار استان قزوین امروز و از ساعاتی قبل در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته اند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل بیعتی دوباره کنند و مشت محکمی بر استکبار جهانی بزنند.

مردم امروز آمده اند تا نشان دهند که با تحمل همه مشکلات اقتصادی، همانند همیشه هیچگاه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدر دادن خون شهدا نشده و نخواهند شد و با حضور آگاهانه خود به دشمنان این آب و خاک ‌فهماندند علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری کرده و با آرمان‌های امام و رهبری بیعت کردند.

در راهپیمایی وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه قزوین با در دست داشتن پلاکاردها، پوسترها و پرچم جمهوری اسلامی ایران و با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و دیگر شعارهای انقلابی از مسیرهای اعلام شده به سمت چهارراه شهداء حرکت می‌کنند. 

امروز همه مردم، همه سلایق، گروهها، جریانها، اصناف، بازاریان، دانشجویان، استادان، دانش آموزان، کارمندان، روحانیون، مدیران، زن و مرد، پیر و جوان، جانباز و ایثارگر و خانواده شهدا آمدند تا با حضورشان انقلاب را بیمه کنند.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در چهلمین بهمن جمهوری اسلامی در شهر قزوین به شرح زیر است: 

-مسیر شماره یک: سر پل طالقانی ـ میدان آزادی ـ خیابان شهداء – چهارراه شهداء 

-مسیر شماره دو: میدان میرعماد- خیابان نادری ـ میدان آزادی

گفتنی است استاندار قزوین و امام جمعه قزوین مردم قزوین را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ دعوت کرده اند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.